Gå til innhold

Min Vento CL 94

Ranger emnet


VentoCL

Anbefalte innlegg

Hei, driver og fikser med ventoen min. Limer inn noen bilder av bilen.

Bilde005.jpg

Bilde003.jpg

Bilde020.jpg

Bilde006.jpg

Bilde009.jpg

 

Mine planer:

Sommerjobb

CDspiller + 2 fronthøytalere

Felger fra SHarif

Simons Eksosanlegg Eller Esksospotte fra autospar

lage selv/Kjøpe Hekkskjørt

Lakere døråpnere

lakere "skiltholderen" på bagasjrommet

Lakere Front/bak bumper

 

Jeg vil at ALT(altså på karoseriet) utvendig skal være i bilens farget

 

Det jeg har gjort til nå er at jeg har lakert 4 døråpnere. Men har ike bilder ennå, UPdate Kommer senere, Håper på komentarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, driver og fikser med ventoen min.

Mine planer:

Sommerjobb

CDspiller + 2 fronthøytalere

Felger fra SHarif

Simons Eksosanlegg Eller Esksospotte fra autospar

lage selv/Kjøpe Hekkskjørt

Lakere døråpnere

lakere "skiltholderen" på bagasjrommet

Lakere Front/bak bumper

 

Jeg vil at ALT(altså på karoseriet) utvendig skal være i bilens farget

 

Det jeg har gjort til nå er at jeg har lakert 4 døråpnere. Men har ike bilder ennå, UPdate Kommer senere, Håper på komentarer

 

dette hørs veldig bra ut som første punkter. den ser jo ganske strøken ut i utgangspunktet. hvis du har litt tigth budskjett anbefaler jeg deg å prøve å finne noe brukt i stede for å kjøpe ny cd spilkler og felger feks. Man finner sinnsykt mye bra brukt på nettet som regel fordi folk kjøper ting de egentlig ikke har råd til. bare et tips... spør gjerne hvis det er noe du lurer på. gleder meg til å se oppdateringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nesten ferdig med instrumentpanellet, her er noen bilder:

 

Instrumentpanel001.jpg

 

 

 

Fikk Hjelp til å lage dette. 1 scannet inn alt, brukte photoshop, det ble gjort av "Volvo man", er ikke sikker om navnet er korrekt.

 

 

Og fikk litt inspirasjon(fra forumet) med viserne/pekere, til å male dem i oransje!

 

 

 

 

Instrumentpanel003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du har spedo oppe kunne du sjekket om det er bakgrunnsbelysning eller sidebelysning på den digitale klokka og tripteller? de baklyktene er nesten like som mine men jeg har de uten klart glass over det røde sjekk ut http://www.autoshineshop.no der koster de bare en krone mindre men det er gratis frakt på varer over 1000 kr så det kan lønne seg alikevel. Jeg har de som heter chrom på den sia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår