keelhaul Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 skal prøve å få lagt ut bilde ja. men jeg er meget treig og dårlig til slikt :P så kan ta sin tid. desverre har en av eierene skrapt den opp på den ene siden, så er ikke så fin der :( men syns ikke serlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 dne gikk vel i mo i rana en stund også? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 fant dette på tråden til en av de tidligere eierene 1992 Subaru Legacy 2.0 Turbo Kamelon lakk Green too purple Forsterket organisk zinter clutch Lettet svinghjul(7kg) Uni chip Luftfilter 3" Moongoose eksos Oppjustert turbotrykk å map'a forrige eiern benka den til 270hk/376nm Litt bilda: Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigsol Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Med mindre det er en bil til som er helt identisk, så var denne parkert i Arendal i går... Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keelhaul Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 stemmer. etter flere (hardkjørte) langturer opp i setesdal på hyttetur i sommer, har den slitte clutchen slitt seg nesten helt ut nå :P den har stått en måned nå, pga dårligere råd i sommer. pengene har flydd på alt annet vas. 4 ukers ferie høgger godt i økonomien. men får bytta clutch på den den 13.ende oktober. alt av deler er i boks. en liten soltaklekkasje er det også, må ordne det før vinteren kicker inn tror jeg. neste jeg vil skaffe er noen 2002 wrx coiler, har hørt de skal funke bra på motoren. sjekker ebay gjevnlig. synd subaru norge krever en arm og et ben for deler. jeg bestiller det jeg trenger fra england iflg vognkortet ble den importert fra tyskland i 2005, mener jeg på. har en sliter av en 1.8 90' legacy sedan og, men er fette lei av den, må få kameleonen igang igjen. virker som den har vært sør/midt-norge rundt før den kom til arendal, hehe. har gått 280000 i skrivende stund (tror jeg, etter 48 timer - 3 timer søvn i skallen) treig og udugelig til å legge ut bilder ja, men de kommer. en vakker dag :P zzz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg