super_truls Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hei, en løk av en løyner jeg kjenner har noen felger som han hadde på sin sierra combi 89'mod? altså:4*108 i boltsikrkel. Nå har han kjøpt seg en 2001 mod. opel astra stasjonsvogn som han sier at han har prøvemontert felgene på, og nå venter han bare på dekk. astra har jo 4*100 i boltsirkel, er det da mulig å få på en slik felg i det heletatt!? (han er av den typen som ser èn bil med like felger, så VET han at de passer til alle biler som har sånne felger:P) Jeg spør kanskje dumt men jeg aner ikke hva de tallene står for;) SVAR FORT!! da jeg skal på fest med denne fyren og kan da ha det litt gøy viss han tar feil;) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 4*108 betyr at det er 4 hull med 10,8 cm mellom hullene så det skal godt gjøres å montere dem på en bil som har 10cm mellom hullene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 thank you:D:D:D DETTE BLIR EN GØY FEST:D:D:D:D:???: cheers Devil :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Ikke for å ødelegge festen din, men det finnes felger med to ulike boltsirkler...! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 slingrebolter Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 han har ikke sånne felger;) han har momo gt2 felger:P mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 slingrebolter Dersom du klarer å hente inn 8mm med slingrebolter er du enten gal eller dum... Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hehe, okay.. vet ikke hva det, vet ikke hvordan det fungerer men har bare hørt om folk som har brukt det.. :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg