S-2000 Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Heisann, Er på jakt etter "the final piece in the puzzle" for å fullføre stereo prosjektet mitt, og det er en forsterker... Vil ikke gå i nærmere detaljer i hva jeg er på jakt etter ettersom jeg er villig til å høre på alle tilbudene som evt. finnes... Ta kontakt på eric@lomme.no eller 917 545 07... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Hva med en av forsterkerne mine? Vet jo ikke hva du skal bruke den til. Men jeg har jo en 4 kanaler og en monoblokk. Sjekk ut PPI forsterker til salgs kom med en tilbakemelding hvis det høres interessant ut. Så kan vi diskutere pris. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg