Vwgolfii Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 bare vingen kan du kjøpe her også http://streetdesign.no/?go=produkt&id=1440 Den prisen var jo helt jævlig.. 4500 for en vinge? :hvaskjera Mye bedre å finne noen med glassfiber og erfaring, så får man gjort dette for 100 kroner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja jeg er enig sjøl men hvis det er en ting han VIL ha så vil han ha den hehe Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 felgene var skam fete Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Takk for mange gode svar! :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen19 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 JÆvlade handlevogn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 JÆvlade handlevogn! Hehe, alle har sin mening.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 haha ;) for et glis! mest opphora bilen jeg har sett =) ligner litt på en handlevogn med den spoileren der Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Stygt og dyrt :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Unødvendig, alle har hver sin smak.. Svar meg heller på hvorfor det fortsatt er til salgs om det er så stygt? Blir irritert når jeg ser slike tilbakemeldinger, dere undertrykker de som muligens er lei av orginal 90-look med senking, eller old school og vil prøve noe nytt og unikt.. Hvem vil eller tør legge ut bilder av sitt prosjekt når de vet at de blir slengt dritt om prosjektet. Kom heller med konstruktiv kritikk, se hvordan arbeidet er utført og gi hjelp og inspirasjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Må faktisk si meg enig der!!! Unødvendig, alle har hver sin smak.. Svar meg heller på hvorfor det fortsatt er til salgs om det er så stygt? Blir irritert når jeg ser slike tilbakemeldinger, dere undertrykker de som muligens er lei av orginal 90-look med senking, eller old school og vil prøve noe nytt og unikt.. Hvem vil eller tør legge ut bilder av sitt prosjekt når de vet at de blir slengt dritt om prosjektet. Kom heller med konstruktiv kritikk, se hvordan arbeidet er utført og gi hjelp og inspirasjon.. Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Unødvendig, alle har hver sin smak.. Svar meg heller på hvorfor det fortsatt er til salgs om det er så stygt? Blir irritert når jeg ser slike tilbakemeldinger, dere undertrykker de som muligens er lei av orginal 90-look med senking, eller old school og vil prøve noe nytt og unikt.. Hvem vil eller tør legge ut bilder av sitt prosjekt når de vet at de blir slengt dritt om prosjektet. Kom heller med konstruktiv kritikk, se hvordan arbeidet er utført og gi hjelp og inspirasjon.. vi driver jo med C&C når vi sier at vingen må av for at bilen skal ta seg bedre ut. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hehe, å være eier av Golf II er ikke enkelt her i landet:P Mye juling og nerveknusende kommentarer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 det er vel forsåvidt sant :) derfor artig selvfølgelig med folk som går egne veier, men ett sted går grensa.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 det er vel forsåvidt sant :) derfor artig selvfølgelig med folk som går egne veier, men ett sted går grensa.. why? Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Har vell noe med at enkelte ting absolutt ikke hører hjemme på golf.. Selv liker jeg det meste, fra old school - 90 - RS - M3 osv.. Mye pent, men å dra inn styling som hører hjemme på japsebiler, f.eks veilside, blir litt drøyt.. Der stopper grensen min:P Vi må ta litt hensyn til at Golf II ikke har de rundeste formene i verden, og at styling med runde former, ikke alltid passer.. Det var min mening;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg