Finni84 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Er dette bare festa med dobbelsidig teip? Noen som vet hvor en kan finne noen kulere emblem å bytte ut med? Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Det blir vel en fordypning når du tar vekk emblemet :shake Men du kan jo kjøpe et som er svart da, eller ta av det som er og lakke det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Bytt til sharan-emblem du Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Bytt til sharan-emblem du Hvordan passer dette ? og hva er forskjelden ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Det er mindre og har ikke den sorte plast "pakningen" rundt seg som org emblemet har. Det passer rett inn u fordypningen på en slik måte at den også vil synes i ytterkant. Meget stilig synes jeg... har gjort det selv :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Skal gjøre det når jeg nå bare får tid.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er mindre og har ikke den sorte plast "pakningen" rundt seg som org emblemet har. Det passer rett inn u fordypningen på en slik måte at den også vil synes i ytterkant. Meget stilig synes jeg... har gjort det selv :) Har vel ikke no nærbilde ?? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Har vel ikke no nærbilde ?? Trur kanskje jeg har noe bilde i tråden min... men du må se det i virkeligheten for å få inntrykket. Og gjerne ved siden av en bil som har det orginale montert! Da får du virkelig sett forskjellen.... Du får ta en kikk på Minitreffet den 24 da :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Trur kanskje jeg har noe bilde i tråden min... men du må se det i virkeligheten for å få inntrykket. Og gjerne ved siden av en bil som har det orginale montert! Da får du virkelig sett forskjellen.... Du får ta en kikk på Minitreffet den 24 da :) Det skulle jeg ha gjærne gjort men flyr sørover den 19. :( Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Faen da mann... svikter du :boxing Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Faen da mann... svikter du :boxing He he , jah dessverre ufrivillig Devil Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Fant endelig bilde på arra tråden : Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg