Gå til innhold

nye AUDI TT på akerbrygge

Ranger emnet


Marquez

Anbefalte innlegg

For første gang setter nye Audi TT hjulene på norsk jord.

 

 

Da Audi TT ble lansert i 1998, ble bilen hyllet som et kultikon. Nå gjennoppstår magien i nye Audi TT Coupé.

 

 

Et ikon født på nytt: Nye Audi TT Coupé er enda mer mer kraftfull og dynamisk enn forgjengeren. Allerede neste uke kommer det første eksemplaret til Norge.

 

Da Audi TT ble lansert høsten 1998 ble bilen hyllet som et kultikon. Nå gjennoppstår magien i nye Audi TT Coupé.

Tirsdag 6. juni vises det første eksemplaret frem for publikum på Aker Brygge i Oslo.

Audi TT lanseres til høsten i Norge.

 

JEG KOMMER TIL Å MØTE OPP DER OG TA BILDER Å LEGGE INN HER FOR DE SOM IKKE KAN/HAR MULIGHET TIL Å KOMME! :)

 

http://www.Audi.no For å Lese mere Audi nyheter og annet Audi.

Forspranget Ligger I Teknikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg har den gamle. Den nye er for mye wanna-be hyundai utvendig.

 

Synd du ikke liker utviklingen -(men det må også sies at) den gamle er et mesterverk av et designstudie!

 

(med andre ord, Audi kommer aldri noen gang til å "ta over" 1 TT generasjon 98 - 2004/05)

 

Men den nye har veldig mye mere å tilby når det gjelder det å leve i 2006/2010 da tenker jeg på Teknologi og kjøreegenskaper. + Design!

Forspranget Ligger I Teknikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har begynt å få sansen for tt(den gamle). Spesielt etter at jeg så en jævli rå i Spania i forrige uke , 3,2 quattro. Den ser litt mer RS ut enn den orginale. En orginal trenger litt påkostning, om så bare hellakkering eller rå felger. :)

Denne så jeg i spania, dere har sikkert sett en hundrevis av ganger, men denne var sick strøken.

DSC00224.jpg

. Men syns den nye var rå og. Ser mye bedre ut en noen av de andre nyskapende designa som kommer for tida og etterhvert,

--GrannyRacer #1----

81 Golf diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår