Gå til innhold

Max Power Trondheim 18 juni

Ranger emnet


Thjoms

Anbefalte innlegg

  • Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I stand corrected.

Jeg har forhørt meg litt og det er riktig at MaxPower hadde fått lov til å holde biltreff på p-plassen. Hvordan hadde dere ellers fått tak i strøm?

Når det gjelder "burningen" som foregikk på øvre parkeringsplass, nærmest E6, så ble det ikke gitt noen form for tillatelse for dette, og dette kan medføre at ingen dessverre får låne den i fremtiden. Det er dessverre slik at det er MaxPower som var ansvarlig for hele p-plassen søndag, og at enkelte har det litt "gøy", kan gå utover veldig mange av oss.

Hvis det var sånn at City Syd skulle stå for oppryddningen i etterkant, for deres regning, hvorfor så p-plassen ut som et bombet horehus mandag morgen da? Flere kunder har kommet med klager angående forsøplingen som lå igjen der ute. Hadde ikke MaxPower noe som helst ansvar for renhold?

Amcar-gjengen har en stående avtale om låning av plassen noen ganger i året, så den er grei.

 

skjønner ikke helt hvorfor du skal bekymre deg for hvordan det hele ble arr. Virker som om espen har kontroll....

-BMW 318i E30 2 dørs 1987

Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hvorfor du skal bekymre deg for hvordan det hele ble arr. Virker som om espen har kontroll....

Prøver så godt jeg kan, ihvertfall :rolleyes:

 

Vi har ihvertfall en god dialog med City Syd, så jeg regner ikke med at dette skal skape de altfor store problemene. Jeg ser uansett behovet for avsperring, bedre informasjon samt bedre vakthold ved en senere anledning for å hindre herjing på de andre parkeringsplassene i umiddelbar nærhet.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan, ihvertfall :rolleyes:

 

Vi har ihvertfall en god dialog med City Syd, så jeg regner ikke med at dette skal skape de altfor store problemene. Jeg ser uansett behovet for avsperring, bedre informasjon samt bedre vakthold ved en senere anledning for å hindre herjing på de andre parkeringsplassene i umiddelbar nærhet.

 

når kommer reportasje i bladet? til sensommeren/høsten?

tenkte å hilse igår,men kom ikke så langt,du gikk forbi endel ganger..

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dere kun leide p-plassen foran hovedinngangen oppe, men hadde ikke dere vært der, hadde heller ingen andre vært det, og dermed ingen villmannskjøring på den andre p-plassen. Hvorfor politiet ikke ville stille opp er noe uforståelig.

Grunnen til at jeg "bekymrer" meg er at etter helgens treff så er det mest sannsynlig slutt på treff på city syd. Ledelsen her på bygget ble rimelig paff når de fikk høre hva som hadde skjedd på den ene p-plassen, og NEI, det var IKKE jeg som sladret. Synd at noen skal ødelegge for alle andre. Og om Espen hadde kontroll eller ikke kan vel diskuteres. Det ble børnet før treffet, under treffet og etter treffet på den p-plassen de hadde lånt. Innimellom bilene. Kontroll???

Men når det er sagt, så var det veldig bra treff med mange fine og spesielle biler, og god organisering av de aktivitetene MaxPower stod bakom. Håper bare dette ikke var siste gangen.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dere kun leide p-plassen foran hovedinngangen oppe, men hadde ikke dere vært der, hadde heller ingen andre vært det, og dermed ingen villmannskjøring på den andre p-plassen. Hvorfor politiet ikke ville stille opp er noe uforståelig.

Grunnen til at jeg "bekymrer" meg er at etter helgens treff så er det mest sannsynlig slutt på treff på city syd. Ledelsen her på bygget ble rimelig paff når de fikk høre hva som hadde skjedd på den ene p-plassen, og NEI, det var IKKE jeg som sladret. Synd at noen skal ødelegge for alle andre. Og om Espen hadde kontroll eller ikke kan vel diskuteres. Det ble børnet før treffet, under treffet og etter treffet på den p-plassen de hadde lånt. Innimellom bilene. Kontroll???

Men når det er sagt, så var det veldig bra treff med mange fine og spesielle biler, og god organisering av de aktivitetene MaxPower stod bakom. Håper bare dette ikke var siste gangen.

Jeg så ikke mange tilfeller av burning på den store parkeringsplassen, og i de tilfellene hvor vi var oppmerksomme på det ble det også gitt beskjed til bileier at dette overhodet ikke var akseptabelt.

 

Vi er i en dialog med City Syd, og det gjenstår å se hva utfallet blir. Jeg har ihvertfall ikke mottatt noen signaler om at det er uaktuelt å bruke plassen ved senere anledninger.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når kommer reportasje i bladet? til sensommeren/høsten?

tenkte å hilse igår,men kom ikke så langt,du gikk forbi endel ganger..

Det kommer i Max Power #15, som er ute 14. august!

 

Neste gang får du slå meg i bakhuet eller noe når jeg løper forbi :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer i Max Power #15, som er ute 14. august!

 

Neste gang får du slå meg i bakhuet eller noe når jeg løper forbi :rolleyes:

 

ok:)

hehe.. nei d kommer jeg ikke til å gjøre:P

får vel ta en prat neste gang:)

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår