kenni Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 i know.. måtte fjerne mitt til eukontrollen.. da fant jeg ut at den ene fjæra var knekt, så har ikke blitt å kjøpe nytt enda.. men blir justerbart iallefall :) har akkurat investert i ny stereo.. er kicker 12", de firkantige, pluss en kicker monoblokk.. så blir bra håper jeg :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Siden du driver og investerer så masse på bilen, har du tenkt å beholde den selv nå eller? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Nei, men man må jo trives med bilen så lenge man har den vettu.. kanskje lettere å få solgt den etterpå da.. time will show.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Noen som har et greit senkesett å selge meg? trenger d kjapt! Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Sånn, da var senkesett å slike småting bestillt.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Lurer på om 60/40 senk med 17" 215/40/17 et35 går uten problem? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Tja. Skal vel gå uten så altfor mange problemer det. Litt subbing er det jo fare for at det blir uansett. Har du bestile senkesett eller bare senkefjører som du skal ha på originaldemperne? Og hva slags senkesett/fjører har du bestilt? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hadde bestilt bare fjærer, men var 1mnd ventetid på de.. Så fikk jeg tilbud fra Fasttuning her på forumet på et komplett sett, usikker på merket, men sikkert Lowtec.. Skulle jo egentlig ikke senke så mye at d ble subbing da.. :( Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hva kom prisen på da? Er ikke all verden for et justerbart heller, og da har du jo den fordelen at du kan senke så mye du vil eller så det ikke blir noe subbing. Er jo en fordel at det er litt stivt, hvis ikke så vil ikke det hjelpe på med subbinga, men at det blir plagsomt mye subbing har jeg vanskelig for å tro. Noe kosesubbing er det jo muligheter for at det blir, men dette er bare kvalitetslyder:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Prisen kom på 2500.-, noe jeg ikke syns var så ille pris da :) Jada , litt kosesubbing gjør vel ikke så mye.. kjører jo mest i byen så da blir d vel ikke så ille.. Men, kan d bli et problem med gti-bredderne? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Nei, vil ikke tro det. Ikke no annet enn når du svinger og eventuelt treffer en liten hump. Da kan det jo subbe litt. Men du har jo et ganske så "snilt" innpress på felgene og det er jo en fordel om du er "redd" for subbing:) Nå aner jeg ikke hverken kvalitet eller stivheten på Lowtec-settet, men det er jo ikke uvanlig at litt billigere sett siger etter ei tid (bla. Jamex), og hvis det har gjort det så er det jo fare for at det er lavere enn 60/40mm. Noe som da resulterer i at du får mere subbing. Prisen var nok ikke så ille den, men om du hadde plusset på 2k til så hadde du jo hatt justerbart ifra Eyecandyracing.no, no som slettes ikke er en ille pris og da har du jo nettopp den fordelen at du kan senke så mye du vil. Sånn alt i alt, ikke noe å bekymre seg over tror jeg. Vil nok ikke oppleve at det subber så mye:) Litt må man uansett regne med. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Får vel bare prøve å se.. Uansett, fikk iallefall svar på alt jeg lurte på.. takker.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Ny eier var akkurat å hentet Golfen min, så da var min tid i 3'er gjenget over.. :) Men skal ikke se bort fra at det blir en 3'er på meg igjen om ikke så lenge.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Noen grunn til å gå over til de gamle gubbers forening da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 La oss si d sånn at jeg trenger all den bagasjeplassen jeg kan få i disse dager.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg