kenni Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 hmm.. har jo annonsert til 38 nå.. nesten ingen respons.. kan iallefall ikke gå lavere syns jeg.. d vil jo nesten være d samme som å gi bort bilen.. :/ er vel igrunn ganske vanskelig å selge gti pga forsikring.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Vanskelig å si, må bare treffe rette kjøper, før eller siden blir den jo solgt. Hvorfor skal du selge den da, og har den ligget for salg lenge? GTI 8v er jo heller ikke allverdens ytelser :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 har ligget til salgs siden mars tenker jeg.. trenger større bil som har litt bedre plass, derfor selger jeg den.. er ikke så altfor stor motor i den nei, men akkurat passelig etter min smak iallefall.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Golf har jo faktisk ikke så verst bagasjerom da, så lenge man ikke har sub :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 er ikke stort iallefall.. :) men må ha 4 dørs.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Kunne tenkt meg 2-dørs istedet for 4-dørs jeg da :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 hehe.. du kan godt få min.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Jeg kan godt ta imot din, "få den" som du sier, helt greit det :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 vel, kanskje litt uheldig formulert der ja.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 jepp,jepp.. da har jeg bestemt meg for å "gi" bort bilen til den første som kommer med 30 lapper til meg.. litt surt da, menmen.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Er den så dårlig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 nei..så absolutt ikke.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 se bort ifra alt dritten da.. :) har ikke vaska den på en stund nå.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Å herregud så møkkete.. ps. det er å få kjøpt senkesett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg