Sæther Racing Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Nå har jeg lest igjennom hele tråden ;) Utroligt bra jobba! Posetivt. Nydligfarge du valgte på bilen! Nydlige Baklamper! Alt ser veldig bra ut! Negativt (håper du tåler å høre det da:) ) Få bort den Lista over lyktene jall. Få på en liten leppe. Lag custom leppe.alt trengs ikke og bestiles :) Fjern wunderbaumen og teringene! Få på et Pent og stilfult eksos annleg. Lakker felgene Vite eller I bilens Farge. Ellers ser dette veldigt bra ut!!! Keep up the Good work!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Nå har jeg lest igjennom hele tråden ;) Utroligt bra jobba! Posetivt. Nydligfarge du valgte på bilen! Nydlige Baklamper! Alt ser veldig bra ut! Negativt (håper du tåler å høre det da:) ) Få bort den Lista over lyktene jall. Få på en liten leppe. Lag custom leppe.alt trengs ikke og bestiles :) Fjern wunderbaumen og teringene! Få på et Pent og stilfult eksos annleg. Lakker felgene Vite eller I bilens Farge. Ellers ser dette veldigt bra ut!!! Keep up the Good work!! ja det er det negative som er det som er mest intersangt å høre synes jeg. Da har jeg mulighet til å forbedre det som er. Men eksos kommer. 2x3" utblås. Vist jeg beholder felgene. ( har lyst på større ) så blir de signal hvite tror jeg. Nå er jeg strax gutt med billappen. og da må det jo være wunderbaum der. men terningene forsvinner snart tror jeg.m'm Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Nå er jeg strax gutt med billappen. og da må det jo være wunderbaum der.men terningene forsvinner snart tror jeg. Det får fort en Clean bil til og se jall ut. Må si jeg er overasket hvor pen bilen din har blitt.m'm Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hihi. takkker....:pray Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NodDi Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 bilen ser kjempelekker ut... nydelig farge... men det er ikke no fint med baum... det ødelegger helt... blir fint når du lakkerer felgene.. gleder meg til nye updates... Siter VW Golf II 16V - Godbilen Volvo 240 - solgt VW Golf II - Spiker Seat Leon - Spiker VW Jetta vr6 - Solgt (savn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 noen uppdates snart, :)!!?? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ja ett parr. Nylih fått opp trunken. Den låste seg da jeg bytta lykter. det var ett stag som hadde hoppet av. Fikk en liten kompiss til å krype igjennom skipose ingangen :thumb så feiret jeg nettop min 18års dag. å det var en fest jeg trodde hadde godt smertefritt av seg. men neida, dagen etterpå så sa hun ( "hun" er den jævla fitta jeg leide av) at det var mye som var ødelakt å bla bla bla. For å gjøre en lang historie kort. jeg vurdere å selge tralla mi...:puke: dette har jeg ikke lyst til. men kom med bud de som vil ha. påkostet MYE og lakt ned MANGE timer for å fikse den.!!! GI BUD Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 selge!?!? hvorfor det? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hadde fest i helga. så kom det MYE ekstra regninger. men som sakt VURDERES til salgs! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 en fest kan vel ikke koste bilen din?! den er fet.. ikke selg dn alt nå da gutt.. du er jo nesten akkurat ferdig med den.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hmm er ikke ferdig med den. men jeg har null sparepenger igjen. så jeg vil bare høre hvor mye jeg kan få for den. er det forlite så tar jeg lån eller no. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-4-EVER Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Litt av en fest du må ha hatt :???: Siter -Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har?? -Volvo 240 89mod (solgt) -BMW E30 323 rieger GTS (solgt) -Golf 2 90mod (solgt) -Honda NSR 125 (180ccm) (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Ja men det blei ikke så galt alikavell... Ser ut som at vi bare gikk 500-1000 i minus. å det var ikke så galt. å null annmeldelse å slikt..!!! WEEEEE Bilen blir beholdt..=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 herlig ;) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 synes og det. var på ingenting konsert bare for å feire i dag..=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg