sp0ky Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Min mening om bilen. 1. skaff deg grøftelys 2. lakkere felgene (som du skal) 3. skulle fjernet emblemet bak også siden du skulle lakke hele bilen. Ellers utrolig kul farge, baklyktene er kule og blir bra med lyktene foran.. Felger med kant på E34 er porr 1. Det kommer med tiden, trenger bare noe cash først 2.Det kommer men skal bare få bestilit en danmarkstur først ( der jeg skal lakke dem) 3. Det var planen. men fikk desverre ikke tid. før vi skulle begynne å rydde på verkstedet på skolen. Min mening: 1. Senk bilen myyye 2. Sot alle vinduer pluss streamer i frontruta 3. Host opp lista rundt vinduet. Ellers ble bilen møe bra 1.skal kappe fjørene ettervert 2.skal ikke sote. men tone skal jeg, vil ha det slik at det du ser at det sitter noen i bilen men ikke hvem. 3.hehe, hosta er på vei. siden du krever DØNN alvorlige tilbakemeldinger så skal du få det! bilen ble dritlekker med den fargen! grisekule felger! Men at du fjerna emblemet foran kan jeg ikke fordra! og de facelift E46 baklampene er driiit stygge på disse bilene, eller i det heletatt! synes de to tingene ødelegger, men det er i mine øyne! ellers er det drit bra finish på bilen! Hehe. ikke så allvårlige. men liker å høre hva folk mener. Synd du ikke likt at jeg fjernet merket. men ville ha noe som skiller ut bilen fra resten. så var det også synd at du ikke likte lyktene. jeg gjorde heller ikke det før. men tengte at de måtte passe på en nylakka bil. og det synes jeg de gjorde. men du fer jo ikke så mange forskjellig lykter til min bil. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 jaja, det er jo du som skal like det! ;) det er vel bare de to tingene jeg ikke ville gjort selv, men bortsett fra det så støtter jeg valgene dine fullt ut! :thumb Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 jaja, det er jo du som skal like det! ;) det er vel bare de to tingene jeg ikke ville gjort selv, men bortsett fra det så støtter jeg valgene dine fullt ut! :thumb Takker... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 fy faen! den rompa likte jeg med de lyktene ble skikkerlig clean bak :) hadde du tatt bort merket som sagt 1000 ganger :P hadde det blitt 110% stå på :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insane22 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 E34 er nydelige biler, fint gjennomført prosjekt syns jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 E34 er nydelige biler, fint gjennomført prosjekt syns jeg :) Takker...:cab Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Bort med lyktelistene og på med en frontlippe....! Fin bil ellers :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har faktiskt vurdert begge deler. men har ikke dunnet en lippe som jeg synes passer bra... Tips? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har faktiskt vurdert begge deler. men har ikke dunnet en lippe som jeg synes passer bra... Tips? Jeg kan legge ut et bilde av min...syntes den lippen er fin... Øyelokk passer ikke på disse bilene, enkelt og greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Den var nice. hvor fekk du den? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Den var nice. hvor fekk du den? Er en rieger lippe om jeg ikke tar heeeeelt feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Er en rieger lippe om jeg ikke tar heeeeelt feil... stemmer! Har akkurat samme på min;) kler skikkelig! Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Er en rieger lippe om jeg ikke tar heeeeelt feil... noen som har en side på nett som selger denne leppa???? takker: ) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ville satt på komplett M5 skjørter jeg... Det er drit pent, men du burde ha de i sølv og da må nesten felgene være sølv også...! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Ville satt på komplett M5 skjørter jeg... Det er drit pent, men du burde ha de i sølv og da må nesten felgene være sølv også...! ja jeg vet.. lure på selge felga eg han nå å kjøpe noen 19" i sølv. og M5styling kommer ettervert tror jeg..! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg