Gå til innhold

Toyota Corolla GT 85-89 ønskes kjøpt

Ranger emnet

CorollaGT

Anbefalte innlegg

Originally posted by villejan

Denne bilen på bilde her, er den til salgs eller. Kunne tenkt meg en slik en bil å bruke til leketøy og prosjekt.

Eller den eldre utgaven, den som er litt mere firkantet!

Noen som kjenner til noen?

Denne går her i Drøbak. Ser ikke så ille ut og jeg tror den går ganske bra.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorollaGT

Har prøvd å ringe han akkurat, men la igjen nr. Ser bra ut, men prisen er feil etter mitt skjønn. Men den kan jo diskuteres. Men jeg er litt "svakere" for modellen før da:D Menmen......

Takk for tipset a!!!

CorollaGT

Tror eieren har lagt litt penger i den. Så den for et par timer siden og den ser ganske strøken ut fra litt avstand ihvertfall. Den holder også veldig lett følge med en 1994 Honda Civic Coupé LSi

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

hey...fant ut idag at en kjenning av meg som er oppretter har kjøpt seg rolla Gt ae80 han skal ta rusta på den og lakke den han skulle ha mellom 25-30 k hvis han tar all jobben eller billigere hvis du tar noe av jobben selv...motorn er helt ok ikke no tikking holdt sørvis og greier...i oslo:D

Hmmmm....tviler på at det er interessant. Gi så mye for en en 85-87 mod, hører ikke hjemme noe sted. Såpass har jeg styra med Corolla at de blodprisene som disse bilene ligger på er de ikke verdt. Hadde det ikke vært for at jeg familie på Toyota Norge så hadde jeg heller handla en Golf GTI kanskje. Corolla ruster MAD mye og det er bedre kjøre komfor i en golf. Men det er lissom Corolla som er tingen for meg da.

Men takk for tipset a. Men det er lissom en corollaGT med bra karrosseri som er tingen, interiør osv har jeg jo i den jeg kjører nå.

Men nok engang så takker jeg, kjempe bra at dere har ører og øyne oppe.

Mvh

CorollaGT

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

corollan på bildet hetter så meget som TOYOTA COROLLA GTi TWIN CAM... de som kom føre den på bildet.den som er mer firkantet hetter COROLLA GT TWIN CAM.. jeg har en GT stående i låven selger gjerne noen deler..

volvo 850 2,3 t5

opel kadett c stv 1979 mod

volvo 240 v8 1985 mod

volvo 244 2,3 2x40mm dellorto og turbo 1978 mod

volvo 245 2,3 1985 mod+peugeot 106 s1 rallye 1995 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...