pxpolo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 når kom den første golf gti 1,6?? har en 77 gti som jeg kansje får kjøpt av en gammel mann som har hatt den siden den var ny,som d sies er den andre gtien som kom til lands noen som sitter med litt info???:) Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kjøp uansett! Gammal gti er det få og langt i mellom virker det som... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 når kom den første golf gti 1,6??har en 77 gti som jeg kansje får kjøpt av en gammel mann som har hatt den siden den var ny,som d sies er den andre gtien som kom til lands noen som sitter med litt info???:) mulig og få tlf nr til denne gamle mannen :thanks hehehe tre ord til deg min venn!!!! LØP OG KJØP!!!!!!!!!!!!!!!! Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 der var jeg domdomdom å litt for treg,var nettopp på døren hans var en kar fra hillevåg i stavanger som hadde stukket 10000kr i tryne på gamlingen så hadde han solgt densick jajaj har jo en 83gti som er tuklet med står 76 i vognkort oppbygd 1991 fra et vrag..får pleie den,blir vist ikke noe julekveld på meg!!fuck!!!!!! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 der var jeg domdomdom å litt for treg,var nettopp på døren hans var en kar fra hillevåg i stavanger som hadde stukket 10000kr i tryne på gamlingen så hadde han solgt densick jajaj har jo en 83gti som er tuklet med står 76 i vognkort oppbygd 1991 fra et vrag..får pleie den,blir vist ikke noe julekveld på meg!!fuck!!!!!! jaja ikke noe og gjøre med det da.. bare den havnet hos en vag sjel så.. og det gjorde den helt sikkert:) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Og hva har man lært her barn? Aldri nøl med å kjøpe en bil man tror kan være skjelden ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 åh, 77 GTI, siklesiklesikle, grr! Denne skulle jeg gjerne hatt. En golf fra 77 er spesielt nok i seg selv, men en GTi fra denne tiden er virkelig spesielt! Tror faktisk det nesten er umulig å finne en GTI som er registrert før 82 i dette landet nå.... Den første kom i 76 etter hva jeg vet, tror de første GTi kom til landet da og. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Deleressursen min.. hehe.. en kar jeg kjenner har en 77 gti.Desverre ombyggd til 80look på åttitallet.. menmen.. det er vel bare sånn det er:) Skal bygges om igjen til stock snart:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg