RedLightning Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nå er jeg lei av og vente på effektpotten jeg bestilte på Autospar. Noen tips til andre plasser jeg kan bestille, hvor der er noen lunde grei leveringstid og pris? Er lysten på en slik: Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det lurer jeg også på. Hadde faktisk tenkt å bestille samme som du har bestilt redlightning:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 er det der simons? den har de på cdcardic for 995,- :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 g3 tdi: Har bestilt den og den skulle komme idag men neida. Det er et dansk merke, husker ikke hva det heter men det er ikke Simons. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hehe.. så siden du ikke fikk den i dag skal du bestille fra en annen plass? Du er bra desperat etter å få den på da:D Når du evt får den må du si ifra om du er fornøyd. Kan bli litt artig på en diesel den der:P Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hehe nei har det ikke travelt men dem har sagt i over en måned nå at den kommer om noen dager. Nå sa de den kommer neste uke, siste frist for å si det sånn. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Er det noe særlig med slik potte på diesel-biler? De jeg har hørt med annen potte har bare vært skramlete og stygg lyd i :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hmm jeg vet egentlig ikke helt.. men jeg vil ha en tøøff lyd. kanskje det e bedre å kjøpe endestykke? Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hmm jeg vet egentlig ikke helt.. men jeg vil ha en tøøff lyd. kanskje det e bedre å kjøpe endestykke? Blir vel en del penere da ja, må få ut pottene i fangeren din hvertfall. Slik som denne her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Noen som har erfaringer med de nye rustfrie effektpottene biltxtra selger? Var ganske stilige og greie i pris, men man må lage egne fester selv på, blir vel til at man må sveise for at det holder. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Torshov har mye å velge i, 3 typer, det du har på bildet, DTM stuss(2 som peker opp) eller oval stuss. alt er simons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har en DTM-potte som kun er brukt i 2 mnd (passet ikke til hullet i bakfangeren). Er i rustfritt stål med 2" innløp og 2x3" utblås. Kr 300? EDIT. Bilder lagt til. EDIT. SOLGT Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har en DTM-potte som kun er brukt i 2 mnd (passet ikke til hullet i bakfangeren). Er i rustfritt stål med 2" innløp og 2x3" utblås. Kr 300? Er identisk med den på bildet, men da uten opphengsbøyler. Er interessert.. ta kontakt på pm... Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg