Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Vurderer å gå ned fra 17" til 16", da må mine 17" OZ Racing Superleggera med Michelin Pilot Sport 225/45 selges, evt. byttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by fcuk Vurderer å gå ned fra 17" til 16", da må mine 17" OZ Racing Superleggera med Michelin Pilot Sport 225/45 selges, evt. byttes. Har orginale Highline felger med vinterdekk...... Står om det her et sted.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by borabora Har orginale Highline felger med vinterdekk...... Står om det her et sted.... Hadde faktisk tenkt å høre med deg, er det de med den store VW logoen på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by fcuk Hadde faktisk tenkt å høre med deg, er det de med den store VW logoen på? Yepp, men er jo på kapslen så går kanskje ann å få tak i andre..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by fcuk Vurderer å gå ned fra 17" til 16", da må mine 17" OZ Racing Superleggera med Michelin Pilot Sport 225/45 selges, evt. byttes. hei har et sett med orginale felger til golf IV disse er 16 tomm. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by pumpedyse hei har et sett med orginale felger til golf IV disse er 16 tomm. Digg bil da, og 150 TDI, *misunnelig*. Pris? Med eller uten dekk? Evt. mye mønster igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by fcuk Digg bil da, og 150 TDI, *misunnelig*. Pris? Med eller uten dekk? Evt. mye mønster igjen? tenkte en bytte handel.... har du bilde av felgene dine ?? er det med dekk evnt hvor bra er disse. dekkene mine er bra med mønster igjen holder ut denne og neste sesong... digg med 150 hk + 4motion...... moro på vintern. smultringer med golf er det ikke mange som kan. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by pumpedyse tenkte en bytte handel.... har du bilde av felgene dine ?? er det med dekk evnt hvor bra er disse. dekkene mine er bra med mønster igjen holder ut denne og neste sesong... digg med 150 hk + 4motion...... moro på vintern. smultringer med golf er det ikke mange som kan. Greia er at jeg har en kjøper som er 90% klar for felgene mine, jeg får svar på det i løpet av neste uke når han kommer hjem fra ferie. Jeg kan jo sende deg en PM så snart dette er avklart. Slik ser de ut: http://www.loogo.no/net/images/att/big/04110006.jpg Mønsteret kommer til å holde en sesong til og vel så det, i hvertfall som jeg kjører, det er vel en 5-6mm igjen tenker jeg. Jeg går ned og måler for sikkerhets skyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg