Sower Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg begynner nå jakta på en opel omega stasjonsvogn :D fikk litt lyst på større bil som ser pene ut og har litt krefter og kom fram til en slik ;) bilen: bør være 94 modell+ (liker hvordan de ser ut) ha 120+ hk manuelle være i god stand.. har lite tid til mangelapper og jeg kan strekke meg til max. 35.000,- :) :thanks edit: med utseende så mente jeg slik: dette bildet er fra en 96 modell, men 94 modellene er ganske like :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank2k Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Det er ein 93 modell da så den er ikkje lik, den er i bra teknisk stand, noe rust på den og mangler bak og fram fanger, har sideskjørt og bakleppe til den som kommer med itillegg prisen er vil ha er 7000 men kan diskuteres, årsavgift er betalt og eu holder fram til 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 oh.. men er ikke modellen jeg titter etter.. beklager =( er så keen på 94 mod. utseendet.. ser så ny ut :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 bump! finni ny kjærlighet for senere modeller ;) hihi Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg