Gå til innhold

Prosjekt: Siddis Golfen

Ranger emnet


Finni84

Anbefalte innlegg

Frontfangeren bytter du på 20 min.. Sitter festet i hver hjulbue, under grillen og oppe på 'ørene' mot lykta og en skrue under hver av dekslene på V & H side nede i fanger'n..

 

Skvettlappene er nok ikke så dumt å ha der.. For med 235 dekk, så spruter stein og grus ganske godt oppover langs sida di.. Hvis du titter litt på bakskjermen helt nederst ved døra di, så blir du nok overrasket.. Fort at den blir matt og får masse steinsprut!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vedrørende bytte av klima-anlegg.... Har du A/C idag? Manuell tenker jeg på? Hvis ikke må du jo ettemontere en GOD del ting. Det verste er alle følerne osv for å få dette til å fungere...

 

Sort emblem får du kjøpt på Møller... Er såpass billig dette at det ikke lønner seg å kjøpe i utlandet f.eks.

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke A/C i dag, og skulle kansje hatt det tiltider, men håpte jeg i utgangspunktet bare kunne bytte min manuelle (3 bryters) klimaanlegg i en med lcd display uten å måtte installere AC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det GÅR nok i teorien. Men jeg ser for meg mye ekstraarbeid i forbindelse med dette uten at jeg skal si noe sikkert... Dersom det var lett sak ville nok dette vært ganske så utbredt og såvidt meg bekjent er det ikke det.

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sant det, har bestilt frontfanger fra autostyle idag...Så blir kjekt å se hvordan den blir. men det med justerbart senkesett synes jeg er litt vel dyrt. Nylig hatt ferie i dubai, og rensket lommeboka rimelig godt der.

Et bra justerbart senkesett ligger jo på 7-8lapper?

 

Hvaslags frontfanger? Bygger den "for mye" ned så må du ha sideskjørter og bakfanger også. Ellers så synes iallefall jeg at det ikke ser særlig pent ut.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår