Gå til innhold

Frontfanger

Ranger emnet


Volvo_madness

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vurderer nå å gå fra clean til litt mere ekstrem stil på passelaten min å da kommer jeg til å ha en stk rs6 frontfanger som trenger litt sparklingsjobb til overs og en rs4 bakfanger som er lettere kollisjonsskadet(går an å reparere)....vil bare sjekke om noen er intressert?Er foresten en passat 3b stv.Si ifra hvis du er intressert! :)

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Når ble Rs6 fanger clean look :p Ja kom med bilder vill se hva ekstrem er.

 

 

Ja den er da mere clean enn den jeg har på nå! :) men men her kommer da noen bilder da hvertfall......

 

 

B7DAFF40-832F-4BAF-9969-636212A4F71.jpg

 

907AC1B4-3A01-458C-941F-7169C1821C7.jpg

 

10E2FDCC-FEE6-443B-8F16-8B40E75AE70.jpg

 

 

Nå er jeg ikke helt ferdig enda da....skal på med kanalskjørt og!

 

Og faktiskt så blei den ikke sååå ekstrem som jeg trodde hehe

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er da mere clean enn den jeg har på nå! :)

 

 

Nå er jeg ikke helt ferdig enda da....skal på med kanalskjørt og!

 

Og faktiskt så blei den ikke sååå ekstrem som jeg trodde hehe

 

så jo meget bra ut dette:thumb , ser du har fått på led baklys også, du må ta et bilde av de i mørket også, vurderer de i sort. bilen blir jo pener og penere den;)

ps! hva har du gjort med de gamle hvite lyktene dine, har du solgt de eller har du de fremdeles? kanskje interessert i å kjøpe de jeg;)

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jo meget bra ut dette:thumb , ser du har fått på led baklys også, du må ta et bilde av de i mørket også, vurderer de i sort. bilen blir jo pener og penere den;)

ps! hva har du gjort med de gamle hvite lyktene dine, har du solgt de eller har du de fremdeles? kanskje interessert i å kjøpe de jeg;)

 

Takk takk ;) ja skal prøve å ta et bilde i mørkret og....de lyser jævlig sterkt da hehe men det er bare kult syns jeg!De hvite ligger å samler støv dem :) si ifra hvis du er intressert!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår