Baron Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1119317#bilder spørr i vei, dette er en flott bil......masse utstyr, og mye nytt Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 kom med bud i hvertfall da....myyyyye grommere en 940........super comfy bil Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Gått langt? Feil og mangler? Om noen da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Solgt? Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Se jo ut som en 940 utvendig ihvertfall .. Uten å fornærme noen.. Vet ikke når, men de 960'ene jeg har sett har hatt en helt annen front, andre lykter og grill og slikt. Kan jo være at 960 fikk det senere... Etter at S70 kom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hei.. er intresert jeg men har en 528IA som jeg må kvitte meg med.. er du intresert i å legge noe penger i mellom a? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121750 H/Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Se jo ut som en 940 utvendig ihvertfall .. Uten å fornærme noen.. Vet ikke når, men de 960'ene jeg har sett har hatt en helt annen front, andre lykter og grill og slikt. Kan jo være at 960 fikk det senere... Etter at S70 kom... 960`n kom med en del oppdateringer i 1995, da med den fronten du tenker på. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Gått langt? Feil og mangler? Om noen da:) bilen har gått litt, men motor er overhalt for 95000km siden, masse byttet, og bilen fungerer fint. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Solgt? Nei, ikke solgt,,,,,,har jobbet så mye i det siste at jeg har ikke hatt tid til å vise den frem faktisk.....derfor jeg er treg med å svare her inne på forumet også Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 hei.. er intresert jeg men har en 528IA som jeg må kvitte meg med.. er du intresert i å legge noe penger i mellom a? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121750 H/Vegard Alt avhenger av pris.......send meg evt pm med forslag.......Idisse dager blir også rutene sotet med proff film....ikke køl sort, men diskre toning. blir super fint Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Gått langt? Feil og mangler? Om noen da:) Ikke mye å sette fingeren på i en så gammel bil synes jeg..... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Nå er alle rutene tonet med proff film, ble meget fint.....og dyrt!!!! Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 hei, har du bilder av interiøret? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 hei, har du bilder av interiøret? nei, men kan sikkert ta noen....., er de nye typen brytere, og airbag Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ++++++Bump it UPPPPPP++++ Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg