volvo 240 2.3f Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hei berre lurte litt på ein ting ka kam står på 230f 88mod..? og e da nåken andre kama so vil gje meir efekt uten å gjera noko ant me motoren..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 http://turbobricks.com/specs.php?content=camshafts Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ihvertfall ikke den orginale... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 240 2.3f Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 nåken som veit...? ka ant kan eg gjera sån jalla triming som ikkje koster noe serli peng... er ein herje bil... høvle topp kor masse vil de ca gje kor masse kan høvle av....? går e ant å frese topppen sjøl..? vist de går.. kor masse skal eg frese vekk..? å kor hen innsug? eksos? evt: framgangsmåte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Som beskrevet i linken jeg ga, vil en A eller K kam gi deg mer effekt, men mindre dreiemoment på lave turtall. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det er ikke sååå merkbart på en ellers orginal motor! Tror jeg ville latt det være som det var og heller spart litt og kjøpt 531 toppen med vx3 kam i! (Regner ikke med att du har den..) Samt noen grome grenrør, da ville du nok kanskje ha havnet på en ca 150 hk, mulig SS242 på forumet skal selge grenrør, snakket på det i hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 sett på 531 topp og kam (vx3?) fra B230FX så har du jo 136hester... så med et effektanlegg, sportsluftfilter og bra grenrør så har du ingen sinke i trafikken ihverfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg