a4audi97 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Leetpete har fått min anbefaling. Om 18" hjul er for store på din bil så får du ta den diskusjonen der den hører hjemme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 gå inn på http://www.dekk-spesialisten.com De har solgt mange felgpakker til touran og de bruker 4 stk selv, så de vet vel hva som passer innpå.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Jeg monterte nettopp på 9,5x18 med 255/35 dekk bak og 8,5/18 med 225/40 fremme... Bilen ble utrolig bra på veien. Settet var brukt så jeg fikk ikke velge dekkmerke.. Nankang eller hva det er lager utrolig med støy føler jeg. Så skal vel gå for noe bedre dekk når jeg må bytte ut disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Jeg har Nankang 245/35-19" på min Touran, men skal ikke uttale meg om de støyer mer enn normalt, for jeg gikk fra 225/45-17 piggfritt til 245/35-19 sommerdekk, så sammenligningsgrunnlaget er litt dårlig. Men Nankang har fått veldig mye skryt i tester og slår faktisk flere kjente og langt dyrere merker på støy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 [quote=Techs Du har ikke satt på MB avantgarde felger på en touran eller???? Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Bare husk å senke bilen din nå... ? Ser litt dumt ut med feite felger/dekk når bilen er såpas høy. Jeg kan på det varmeste anbefale Cobra KW som senker 50mm. Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Jeg har bestilt justerbart senkesett av cobra.. 30-70mm. Jeg skal kanskje bli forhandler av Cobra senkesett. Så hvis det er flere som trenger så må dere bare si fra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Men det "kjipeste" er jo at ingen trodde sånne felger ville gå på en Touran. Selv om jeg spurte forhandler etter forhandler om det gikk. Jeg sa spesefikt at jeg skal ikke ha det godkjent nødvendigvis.. men om det i det hele tatt går på. Neeeeida. Meeen joooda det gikk det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg