kremt Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg tror at de fleste som er levert nye i Norge er levert med varmeseter. Dette KAN jo forsåvidt ettermonteres, men ser for meg at det kan være en del knot med det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 takk.. jeg kjøpte de av Kinetic her på forumet. tror ikke det er så lette å få tak i. tor du må kjøpe hele instrumentpanele til golf 4. Hm,ok. Måtte du trikse mye med ledninger, eller var det plug and play..? Varmeseter finnes forøvrig på Golf 3, men tipper det var ekstrautstyr på CL/GL, vertfall, siden jeg ikke har det, mens zuhr har det på sin, hvor begge er GL.. Hadde så absolutt vært kjekt å ha til vintern, men håper DEFA WarmUp holder.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hm,ok.Måtte du trikse mye med ledninger, eller var det plug and play..? Varmeseter finnes forøvrig på Golf 3, men tipper det var ekstrautstyr på CL/GL, vertfall, siden jeg ikke har det, mens zuhr har det på sin, hvor begge er GL.. Hadde så absolutt vært kjekt å ha til vintern, men håper DEFA WarmUp holder.. det er ingen medninger. bare 4 visere. Jeg måtte file litt av de to lengsre siden jeg har alu ringer på. de minste måtte jeg lime på siden hulle inni de var litt større en de gamle. ellers var det ganske grei fitt. har GL jeg å, men ikke varmeseter. tror du ikke det er lagt opp ledningsnett til setene da? hadde ikke forundret meg. det er så mange løsekontakter overalt synse jeg. DEFA WarmUp tror jeg er digg å ha. hvor mye måtte du ut med? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Forhåpentligvis ligger det ledningsnett til det, men aner ikke. Fant ikke noe bak der bryterne originalt er plassert (til venstre for CD-spiller), men lette ikke nevneverdig mye heller. Betalte vel rundt 4500 inkl montering i fjor vinter, men ser Møller av og til har noen tilbud på 3500. Har forøvrig ikke den største pakken med batterilader og digitalt tidsur inni bilen, men tenkte å sjekke hva det koster å utvide til dette også. :) Men uansett, ingenting slår å gå ut til isfri og varm bil, mens alle andre står og skraper og fryser.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ja kan tenkt meg det. er ikke digg å skrape vinduer kl seks om morgenen. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ja kan tenkt meg det. er ikke digg å skrape vinduer kl seks om morgenen. Eller klokken 5.30 :jail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Eller klokken 5.30 :jail Det er da du skal snu i døra og gå inn igjen og legge deg.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 greit... jeg kjører ofte kl 0545, men det er vert det fordi jeg får kjøre ferge til jobb vær dag!:D mesunelig? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 jeg tenkte å kjøpe spaces forran å bak på bilen. tenkte på 5mm på vær side forran og 20mm på vær side bak da kommer felgene helt ut til hjulbuen... kommer dette til å subbe? hvor får jeg tak i spacers med bolter? å lange låsemytre? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hvor mye senk har du og åssen dekkdim er det..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hvor mye senk, hva slags innpress er det på felgene, bredde på felgene, og hvilken dekkdimensjon har du? Blir lettere og svare på om det subber om du forteller dette. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 den er senket 40/40 dekk dim er 205/40/17*7" ET 35 eller 38 husker ikke Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Tror det kan bli vanskelig å si om det kommer til å subbe eller ikke.. Hvor stivt er senkesettet ditt..? Ingen i nærheten som har spacere du kan prøve da..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 den er senket 40/40 dekk dim er 205/40/17*7" ET 35 eller 38 husker ikke Da vil jeg tro at du fint kan space ut 10-15mm bak. 5mm foran blir det nok ikke noe problem med når du har den høyden, om ikke bilen din er veldig myk. Kommer som ann på hvor stivt senkesettet er som sagt. 40mm fjører på originaldempere funker heller dårlig med tiden. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 40mm fjører på originaldempere funker heller dårlig med tiden. Pft, feriesenk er jo i vinden for tiden.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg