Gå til innhold

Vectra 91mod.. hva kan jeg få for den?

Ranger emnet

miyagiii

Anbefalte innlegg

Haaii Opel ppl!

Har en Opel Vectra 1991mod 1.8i

Den har rulla 159 900km. og er forholdsvis pent kjørt (eldre par som hadde den til jeg kjøpte den i August i 04.)

den er burgunder rød, men har jo selvfølgelig noen skjønnhets feil i lakken, er jo trossalt 15år gammel bil..

Er minimalt med rust, og det holder jeg på og fikse nå.

Er stålfelger på bilen, med 4 fine sommerdekk!

5dørs sedan

Ingen bilder for øyeblikket..

- Audi A3 1.8T (1997)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trailer

Har en Vectra 2,0 GL 1991. gått 273000. 30-35k for en 1991 modell synes jeg hørtes mye ut. Fikk beskjed i fjor om at listeprisen var 20k på min bil, men det var vel forsikringsselskapet som skulle lure meg tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Vectra 2,0 GL 1991. gått 273000. 30-35k for en 1991 modell synes jeg hørtes mye ut. Fikk beskjed i fjor om at listeprisen var 20k på min bil, men det var vel forsikringsselskapet som skulle lure meg tenker jeg :)

Sjekka listeprisen på bilen min.. 93mod på listepris.as.. Der stod det at den lå for 55000kr

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste prisen ligger vel på 25 000?

Gjorde det på min vaffal...

Jeg kjøpte min for 17 000 og solgte den for 18 000, den er forresten til salgs igjen for 15 000 nå... Min var 1990 rød met, 245 km. 1,8i motor. Veldig dårlig i lakken noen steder, rustsveiset og støpt impreza scoop på panseret... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Jeg kjøpte meg nettopp en opel vectra 1.8i GL, vin rød 90 modell.

Jeg betalte 5000 kr for den, det eneste som er feil er at håndbrekket funker ikke og et kule lager må skiftes.

Null rust, gått 135 000km.

Setene har hatt sete trekk på siden den var ny, tok dem nettopp av. Strøkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider