jackpot Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 som topic.. mulighet til å se alle postene i en tråd på samme side? vet div andre forumer har denne funksjonen.. her må han jo bla seg side for side.. vet man kan justere antall poster pr side.. men alikevel.. ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Hvis du går på user cp kan du velge antall poster pr side. Velger du maks antall som er 40 poster pr side så er du nok ganske så godt dekket. Da blir det ihvertfall mindre sider å bla på. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 ja jeg er klar over det men det er ikke alltid jeg VIL se 40 poster pr side.. ;) regards ISDN-man Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by jackpot ja jeg er klar over det men det er ikke alltid jeg VIL se 40 poster pr side.. ;) regards ISDN-man hmmm... først vil du se alle postene på en side, så vil du ikke se alle postene på en side. Fleste av trådene her på forumet har under 40 poster, og da har du jo løsninger der. Men du vil jo ikke ha alle trådene på en side.... hva vil du egentlig hahahahahah lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 hehe poenget var jo at trådene ofte har forskjellig innhold.. om det er masse bilder, så kan jeg lett legge inn en bilvask om jeg skal vente på 40 poster med bilder! (isdn ja) men er det bare masse fin tekst derimot, så kan jeg jo se på alle sammen med en gang selv om tråden går over flere sider. så jeg vil vel rett og slett ha mulighet til å velge... catch my drift? :cool: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Du får skru av bildevisningen i IE da... -Internet Options -Multimedia -Show pictures Kjedelig forum uten bilder, men skal du ta igjen for en uke uten forumet, så kan det jo være en løsning? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 tenkte jo på en tråd der hoveddelen av postene innholder bilder! og da vil jeg jo gjerne se bildene - ett par av gangen :) men jeg går utifra at en slik funskjon ligger utenfor forumets egenskaper, så jeg skal ikke mase mer ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg