Gå til innhold

orange saab 9.3 på biltema i trheim

Ranger emnet


mbfreak

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huffhuff. saaben er ihvertfall ute på veien igjen nå. om den spinner så jevlig vet jeg ikke da, men som kai sier så tror jeg nok den skal spinne bra på olje. så jeg får prøve og holde meg bak slike gamle audier med olje-lekkasje, så kanskje jeg også får oppleve litt hjulspinn.

 

(forresten jævla fin i lakken den svarte TTQ som går på tiller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffhuff. saaben er ihvertfall ute på veien igjen nå. om den spinner så jevlig vet jeg ikke da, men som kai sier så tror jeg nok den skal spinne bra på olje. så jeg får prøve og holde meg bak slike gamle audier med olje-lekkasje, så kanskje jeg også får oppleve litt hjulspinn.

 

(forresten jævla fin i lakken den svarte TTQ som går på tiller)

 

 

Vilken jævla audi er det som har olje-lekkasje nå da??? Den har jeg ikke sett.

Og når det kommer til lakken så kansje han som tok den kan ta din også? Jeg tenker da på de plast-og glassfiberbitene som ligger igjen nede på kaia i Göteborg...... :)

Hva nå???

 

*Audi TT Quattro

*Mazda MX-5 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilken jævla audi er det som har olje-lekkasje nå da??? Den har jeg ikke sett.

Og når det kommer til lakken så kansje han som tok den kan ta din også? Jeg tenker da på de plast-og glassfiberbitene som ligger igjen nede på kaia i Göteborg...... :)

 

Pen bil i avataren din. Ble mer opptatt av den svart TT'n som var foran den oransje Saab'n når de var avbildet sammen begge to.

Meeen..det er min mening. Den har ganske så liten verdi da ingen av bilene tilhører meg:)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil i avataren din. Ble mer opptatt av den svart TT'n som var foran den oransje Saab'n når de var avbildet sammen begge to.

Meeen..det er min mening. Den har ganske så liten verdi da ingen av bilene tilhører meg:)

 

både jeg og han som eier den TT'n har jo alltid drømt om en 245 diesel, så muligheten er der for et evt. bytte. hvis du får begge bilene våre og vi betaler litt i mellom. for jeg ser at fart er jo alt for deg, så vi vil også oppleve det sinnsyke draget i en 245 diesel. savner bilde av værstingen.

hvis ikke får jeg vel fortsette og spare til jeg har råd til en 240 stasj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår