Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Veit ikke.. :/ har ikke tenkt så langt:P men må se va jeg får tak i.. f.eks. 240 bakaksel, den er jo for bred.. er det mulig å korte ned den lissom?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 OT: Kan du ikke konsentrere deg om å få bilen rustsveisa og kjørbar? Utrolig mange løse tråder i prosjekttråden din. Først volvo motor, så golf, så sierra doch, så original, også nå noe annet? Misforstå meg rett, synes det er kjempebra at du vil sette istand en gammel Opel, men det er jo så mye fram og tilbake? Ang. motor, montér en 12s. Desidert det letteste. For å montere CIH, og godkjenne, så trenger du forstilling/bakaksel fra kadett-b med 1500/1700/1900Rallye. Disse hadde identisk for/bakstilling, bortsett fra utveksling. Kadett B med CIH hadde også kappet noe i frontplata for å få plass til radiator. Ved ombygging til skiver foran, så er det greieste å finne en B med skiver originalt. Stå på! Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 1.1 går bedre enn 1.2 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Veit jo seff selv at jeg bytter fremm å tilbake ofte.. men jeg kan jo ikke så mye om dette.. så er ikke så lett å bestemme seg for hva som er lurest/blir kulest.. Jeg har ikke bestemt meg for noe enda.. jeg bare spørr;) takker for svarene:) Bedre å spørre å "feile" enn å prøve å feile.. for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 går 1.1 bedre? :D Bra trimming for de med kadett c og skifte fra 1200 til 1100 da :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kan kjøpe min xD Men det blir ikke billig;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg