TurboPolo Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 har kjøpt meg enda en polo, denne gangen en heftig classic... skal hentes til helgen!! Skal bli bruksbil i begynnelsen, så blir også denne bilen utsatt for vinkelkutteren!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Tøft. Helt orginal eller ? Hvordan går det med den hvite ? :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by pololars Tøft. Helt orginal eller ? Hvordan går det med den hvite ? :) Den jeg skal kjøpe er helt original... den kvite står i garasjen og venter på et nytt rele som må spesial lages da det ikke har blitt solgt et slikt rele i vw konsernet på over 36 mnd... håpløst.. og jeg venter på noen omp stag....hehe Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg