Quiet Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Noen som har en pent brukt (eller ubrukt) RS-fanger til 94-mod mondeo??? Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Her er nye reproduksjoner hvis det er interessant: http://rjmmotorsport.co.uk/rjmst24.htm Bare bilder/priser på ST24-biter, men det står nederst at de lager RS-kit også. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Er det du som har mondeo med 14" alufelger og en stor sort alu vinge bakpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by antheus Er det du som har mondeo med 14" alufelger og en stor sort alu vinge bakpå? stemmer det.. hadde jeg hatt nok penger skulle jeg ha skiftet ut felgene og satt på no større... Også har jeg et fint lite hull i front-fanger'n, kjørt på rev... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 bare å si ifra om det er noen som har en liggende.. tenkte å style opp Mondeo Ghia Luxus V6 1996mod'en til muttern.. :D :D Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Hvem kjøper seg en stor alu vinge før alu felger? Felger gjør så mye mere med en bil, og som oftest i den positive retningen. En alu vinge gjør seg ikke på bil uten noe som helst annen styling. Og hva er vitsen på en fwd uansett? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Originally posted by Jonte Hvem kjøper seg en stor alu vinge før alu felger? Felger gjør så mye mere med en bil, og som oftest i den positive retningen. En alu vinge gjør seg ikke på bil uten noe som helst annen styling. Og hva er vitsen på en fwd uansett? :) Nå har det seg sånn at jeg kjøpte vingen for 500 da (brukt), tviler på at man får noen fine alu-felger for så lite..Vitsen på en fwd? tja, så å si ingen ting tenker jeg :rolleyes: Skal ærlig innrømme at den ikke er særlig pen, men den tiltrekker STOR oppmerksomhet da... hehe.. Kommer nok ikke til å sette på no sånt no på den neste bilen jeg kjøper meg, da blir det nok no mer gjennomført styling som ikke ser så alt for brutalt ut. Ingen som har RS-fanger liggende? Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Åssen går det med bilen ellers da? Ser at du har MK1 akkurat som meg :) Moro bil å holde på med synes jeg da, men jeg blir jo heller aldri ferdig med den, alltid noe nytt. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by Zetec Åssen går det med bilen ellers da? Ser at du har MK1 akkurat som meg :) Moro bil å holde på med synes jeg da, men jeg blir jo heller aldri ferdig med den, alltid noe nytt. Går vel greit med den, har fått på plass "streetracing.no"-merke i frontruta så den har det nok bra.. hehe.. skal vaske og polere i morgen, så da blir den iallfall blank og fin ;) Du som har mondeo mk1, du vet ikke om noen som selger styling etc? Blir nok heller aldri ferdig med bilen, men er det ikke det som er meninga da?? hehe.. Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Kommer jo ann på hva du vil ha det, vil du ha combat slik som meg så kan du gå inn på http://www.bilteknikk.net og klikke på dagens bilde, deretter velge mondeo og kikke på bildene der (Min bil som ikke er helt ferdig enda) Liker du den stylingen kan du gå videre til http://www.realcar.se og bestille. Vil gjøre deg oppmerksom på at du sannsynligvis må modifisere litt på stylingen, jeg måtte justere bilen også, hehe. Men resultatet kan bli bra med litt arbeid :D Måtte bare legge til at det er ikke lagt opp bilder av bilen etter at all stylingen kom på, sånn som skjørter og bakfanger, ønsker du dette kan du sende meg en mail på bilforumet@bilteknikk.net :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg