Gå til innhold

Bil ønskes kjøpt!..

Ranger emnet


Trulsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her har du ordentlig bil med masse pulver å som er gunstig forsikring på, slepper å drasse med deg en hel haug av folk da du har kjørt en tur gjennom byen å møtt kjentfolk.. bruker ca 1.1 me min kjøring å ca litern da kjærringa kjører..

 

193hk

alt elektrisk...++++++++++++++++

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1128236

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du ordentlig bil med masse pulver å som er gunstig forsikring på, slepper å drasse med deg en hel haug av folk da du har kjørt en tur gjennom byen å møtt kjentfolk.. bruker ca 1.1 me min kjøring å ca litern da kjærringa kjører..

 

193hk

alt elektrisk...++++++++++++++++

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1128236

 

Blir for dyrt dessverre.. Får ikke mer enn 100.000 i lån..

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt me stv.. som oxo da virker ut som ulv i foreklær.. hadde en S6 4.2 V8 før denne.. å det var virkeli en ulv i fåreklær!!

 

samtidig som man har god plass..

 

 

Gått bort i fra uøkonomisk bil tror jeg:p Tror jeg satser på en Opel Vectra eller noe i den dur!

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vectra?Uffda..hehe...Har en 94 mod civic Vti til salgs rett oppunder 100 lapper..Da har du fet førstebil!Meget bra stand, billig i bensinforbruk, går meget bra...ser bra ut...Sjekk;

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=122259

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har volvo 240 til salgs....men er vel kanskje ikkje heilt i gata di, men eg må få lov å prøve meg....får den billig. (så slepp du å sitte med gjeld til oppover øra ;3) )

Det er ein 90modell med inspr motor, så den er rimelig sprek.

Veldig grei førsebil synest eg. Bruk litt på utstyr til den og du kan få deg en ganske så fet bil....Veldig enkel å skru på er den også og minimalt med tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har volvo 240 til salgs....men er vel kanskje ikkje heilt i gata di, men eg må få lov å prøve meg....får den billig. (så slepp du å sitte med gjeld til oppover øra ;3) )

Det er ein 90modell med inspr motor, så den er rimelig sprek.

Veldig grei førsebil synest eg. Bruk litt på utstyr til den og du kan få deg en ganske så fet bil....Veldig enkel å skru på er den også og minimalt med tull!

 

 

Ja, lov og prøve seg, men skal ikke ha 240, dessverre..

- ( ) Mazda 323 GT-R

- (X) Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår