Trulsen Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Som topic sier er det på tide å kjøpe seg bil.. Noen her inne som har en bra en til salgs eller vet om en grei bil? Prisklasse helst under 100k. Ser på alt fra Opel til BMW. Dette blir da min første bil, så bør jo være i grei stand og driftsikker da.. Men som de sier så er biler noe dritt, men det gjelder å finne den dritten som passer deg best :) Edit: Har sett en del på: -Opel Vectra B -Opel Omega -Audi A4 1.8t -Saab 9000 turbo -Det meste av BMW. -Audi coupe -Audi 80 Cab Noen tips til hvilken som gir mest glede?:p Hehe Mvh Truls Are. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 har en passat til salgs hvis du er intri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 har en passat til salgs hvis du er intri? Hmm :) ekke feil det.. Modell og motor da? har du salgsannonse på nett? Edit: fant det.. Motor kanskje i minste laget :S Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 min er egentlig ikke til salgs men kan vurdere å selge for 100K. 2 liter motor som står i..sjelden på disse. All dokumentasjon på alt som er gjort med bilen følger med.. lagt ut over 100000 på den.. DØNN STRØKEN.. send pm for mer info.. gidder ikke legge ut noe mer på den siden den egentlig ikke er til salgs Ser sånn ut... Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hmm :) ekke feil det.. Modell og motor da? har du salgsannonse på nett? Edit: fant det.. Motor kanskje i minste laget :S Ja, men det kan du gjøre noe med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn08 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Et tips... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7644601&sid=2aI9Zz0mI999703&pos=15&tot=106 Ser kanskje litt kjedelig ut... Men hvis du først prøver den blir du overbevist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Har en Lancia Dedra 2000 turbo HF til salgs.. ligger tråd på prosjekt forumet hvis du ere interesseret.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 bare en liten rettelse. 'heter ikke audi 90 coupe, men audi coupe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 bare en liten rettelse. 'heter ikke audi 90 coupe, men audi coupe :) Har ikke helt roen på Audi ;) men du fatta hva jeg mente:p Retta på det nå.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Har begynt å vurdere omegaen til min stefar. Omega B, 96- mod. Gått 240' da.. 2.0l motor.. Får den for 50k. Er dønn strøken da.. Nye gassdempere og bremser rundt om.. 17" greie felger.. Off, vanskelig med bilkjøp.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Tror dere det kan være et godt kjøp? Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 motoren har jo gått et stykke, men veit ikke hvor godt den er tatt vare på da(motoren). Omega er jo ikke de fineste og kuleste, men helt greie biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 motoren har jo gått et stykke, men veit ikke hvor godt den er tatt vare på da(motoren). Omega er jo ikke de fineste og kuleste, men helt greie biler. Min stefar er tidligere bilmekaniker og han kjøpte den med en eldre mann. Tror motoren skal være i god stand. Og siden resten av bilen matcher motoren så tror ikke jeg det er et så alt for værst kjøp. Tenker da på strøkent interiør, ikke rust osv osv.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Fiat Coupeen min er til salgs.. Lav kmstand, bra prestasjoner og billig forsikring Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Fiat Coupeen min er til salgs.. Lav kmstand, bra prestasjoner og billig forsikring Hmm, tror ikke det blir aktuelt da en kamerat av meg har samme bil. Han har hatt en del problemer, kan du si.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg