moen2002 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 her er den kommende drømme bilen min. den ble hentet for noen mnd, siden.. til og starte med skal jeg bare ta all rust og slik, pluss style opp karosseriet litt, med noen nye hjulbuer, front og slikt og etterhvert skal jeg forsøke med en m3 motor oppi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Nice bil :D Kan bli en tøffing det derre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Var ikke dette den første BMW`n som kom med Turbo? Det er jo en klassiker dette! Ja til orginal 2002 Turbo motor :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen2002 Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 det stemmer at det er den første. men denne er ikke turbo versjonen og det koster flesk og ve så det og få takk i en. har to doble webere til motoren så de skal snart monteres tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen2002 Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hadde ikke vært lei meg om motor rommet så slik ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Digger 2002 turbo! Står en i et skur oppi skæven her, kamelon farge å greier. Synd den bare står å støver, har lyst til å spore opp eiern å kjøpe den.... Lykke til med prosjektet ditt :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 det motor rommet der var jo bare kriminelt:/ Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 dette er pene bilær :) følger med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Morro bil! Lykke til med bygginga og ikke spar på bildene :) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen2002 Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 er noen flere bilder fra før jeg fikk begynt på bilen sto i to timer og dro ut bilen med en gammel carravan. den hadde stått i femten år med brekket på. kommer bilder av hva jeg har gjort straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Slike biler er irriterende tøffe... :) 7-8 år før jeg ble sammen med dama, hadde foreldrene hennes hatt en 2002 turbo (strøken original), og solgt den for 5000,- Mora var så nervøs på om de hadde tatt "for mye" for bilen og var redd nye eieren skulle komme tilbake og klage på den.. Nå har de ei '84 caravelle :( Sorry OT Knalltøff bil, få den fin!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Slike biler er irriterende tøffe... :)7-8 år før jeg ble sammen med dama, hadde foreldrene hennes hatt en 2002 turbo (strøken original), og solgt den for 5000,- Mora var så nervøs på om de hadde tatt "for mye" for bilen og var redd nye eieren skulle komme tilbake og klage på den.. Nå har de ei '84 caravelle :( Sorry OT Knalltøff bil, få den fin!!! hahah.. noen som gjorde ett røverkjøp med andre ord :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 For mye!! haha, så akkurat en tilsalgs for 175000!! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Sjefen til pappa har kjøpt seg samme bil.. men den sto det en m5 motor i:D er sinnsykt fete dissa bilene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 5000 for en 2002 turbo !!!! FY FAN I HEITESTE bare chassi nummeret er verd mer! noen som gjorde et røverkjøp x2!!! er morsom den turbolaggen i dem ;) plutseli baff! Bækk tu tåppikk! jort no på bilen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg