legacy Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det var natt til Søndag (28.mai) rundt klokken 01.30 at en blå 1990 mod golf gl ble stjålet fra fellesparkeringen på Høybråten i Oslo. Bilen har skilt nr CE 48203. Og ser helt orginal ut.. Bilen tilhører en god venn av meg, og vi blir veldig glade for alle opplysninger som kan føre til at bilen kommer tilbake til sin rettmessige eier. Jeg mistenker at denne kan ha blitt dumpet et eller annet sted i oslo regionen, så hadde vært fint om alle som er i området kan holde øynene oppe. På forhånd takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steini Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 kjipt å miste golfen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Ja, er ikke en bil som er verdt no voldsomt med penger. Men eieren er kun 18 år og går på skole. Også er det hans første bil, så den betyr naturligvis veldig mye for han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Bilder? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Nei, desverre! Men bilen er helt original, og som sagt blå.. Vet ikke navnet på fargen, men det er en pen blå farge som er ganske vanlig på eldre golfer. I og med at bilen ikke skiller seg ut på noen måte, tror jeg det blir veldig vansklig å finne den igjen. Eneste håpet er vel at noen ser den forlatt ett eller annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-boy Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 sjekk ut utafor de bilopphuggeriene på anlabru, jeg ser ofte biler som er dumpa ufafor eller rundt, kanskje dere er heldige og finner den der.... jeg skal holde øynene ekstra åpne på veien etter den jeg, dritt at folk må stjele andres biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Takk, det er et godt tips, er jo et stort og relativt øde området det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hadde ikke regna med en enorm oppsluttning, men ikke så dårlig! Ingen som har tips? Hvor kan den evt kan ha blitt dumpa? Ble tatt bra Høybråten som ligger ved stovner/furuset/ellingsrud området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kontakta fjellinjen og hørt om bilen har passert bommen? Samme har skjedd en kamerat av meg. Verdiløs mazda 323 type pirattaxi utseende. Fant den igjen på blindern med spy, knust interiør og parkeringsbot etter at den i følge bom-folka hadde vært i drammen en tur. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er vel ikke akkurat en bil man sprerrer øynene opp for dette da... ;) Måtte være om noen har sett den tilfeldig tenker jeg. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Noe nytt om i denne tråden da? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Noe nytt om i denne tråden da? Ja! Bileier ble oppringt av viking, så akkurat nå står bilen hos dem. Jeg er usikker på hvor den ble funnet og tilstand. Det kan jeg komme tilbake til når jeg vet noe mer.. Kan jo være relevant i og med at din bil også ble tatt i oslo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ja sant det. Ja kom tilbake da du vet mer da. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Da har bileier vært å sett bilen.. En rute er knust, tenninga er ødelagt og bilen har blitt rævkjørt, for det har spruta masse olje rundt omkring i motoren. Viking mannen som fant bilen var ikke på jobb den dagen bileier var der, så han vet fortsatt ikke hvor den ble funnet. Eieren har delkasko, så rute + tenning vil bli erstattet, men det er noe usikkert omkring motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg