pahf Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ahh,sitter bare og sikler nå! goddamn for en tøff bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg finner ikke bildene, men jeg TROR at det var en USA utgave (240SX) med den vanlige fronten med vippelykter. ------------- En av forhandlerne som jeg har kontakt med i Japan har en slik bil til salgs som på bildene - CA18DET motor, 102.000 km, sølv met + gun metal grey (mørk nedentil), automatisk klimakontroll, 5 trinnskasse, Audioanlegg m CD spiller, 200 SX alufelger,, småriper og mindre hakk over deler av bilen, liten rift i førersetet, ellers "ok". "... This is the best vehicle for your Drifting Car events, lightweight, powerful and extremely easy to handle and control. -Engine, turbo, transmission and emission is very good. You must understand that some parts have been replaced periodically, so the total condition is good and the price is very reasonable. We can supply the car with the favemous JIC Height adjustable suspension kit, front camber adjustable type, rear pillow-ball mounted type - used parts put in the rear trunk - you must fit the parts yourself. You can get this Silvia K Turbo model and all the used good parts and have a lot of fun in Norway. The car is fully loaded with all extras..." skriver han. Har bilder men får ikke vist dem her. Pris: ca 35.000,- ?(uten at jeg har finregnet) ferdig levert og momset i Sarpsborg. Engangsavgift og evt reg. må ordnes av kjøper. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Så kommer vel regginga på mange hundre tusen? Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Kommer vel på rett under 100.000 ferdig regget i Norge, CIRKA! Hva veier en sånn uten fører, forresten? 1200 kg? Ellers må bilen ha SR20DET og _ikke_ klimaanlegg (ekstra vekt -> ut med skiten). Har også hørt at S13 med CA18DET er passelig understyrt; stemmer det? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Jeg vet ikke vekta, men ca 1200 kg høres vel fornuftig ut. Jeg har i løpet av natta fått et tilbud på en 93 Silvia med SR20DET motor, sort bil, med klima på den også. Litt annen grill på denne bilen i forhold til den første (denne er som den sorte på bildene). Understyrt? - jeg aner ikke, jeg har ikke kjørt så intensivt med en S13 på gata at jeg har merket noe til det?. Vil det være noe problem i Tromsø og på veiene rundt??? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Dumme klimaanlegg! Det er _helt_ unødvendig å ha på en bil; kjøleskap skal være hjemme på kjøkkenet, og ikke i bilen! :) Det med at bilen eventuelt er litt understyrt gjør ikke all verdens, det er bare det at det er lettere å drifte med en bil som er nøytral/litt overstyrt. Det er fordelen med SR20DET-motorisert S13; den har mere vekt over forhjula = bedre grep til forhjula. Det er ikke noe problem med en understyrt bil; det er bare det at jeg personlig foretrekker biler som overstyrer; forskjellen når man kjører vanlig rundt her i byen er mikromatisk. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Skjønner det på rene løpsbiler men på en gatebil?? Hvor mye veier et klimaanlegg - og hvor mye effekt stjeler det om du bare slår det av eller hekter av reima? Mikromatisk tror jeg..... (men så liker jeg at det er "kjølig"....hehe) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by tekNetium Dumme klimaanlegg! Det er _helt_ unødvendig å ha på en bil; kjøleskap skal være hjemme på kjøkkenet, og ikke i bilen! :) Det med at bilen eventuelt er litt understyrt gjør ikke all verdens, det er bare det at det er lettere å drifte med en bil som er nøytral/litt overstyrt. Det er fordelen med SR20DET-motorisert S13; den har mere vekt over forhjula = bedre grep til forhjula. Det er ikke noe problem med en understyrt bil; det er bare det at jeg personlig foretrekker biler som overstyrer; forskjellen når man kjører vanlig rundt her i byen er mikromatisk. what? hvordan kan en lettere motor gi mere vekt på fremhjulene? :rolleyes: sr blokka er av alu og er en god del lettere en ca blokka :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 for det første: S13 kom aldri med klimaanlegg. kun vanlig AC. for det andre: S13 er ikke særlig understyrt!! :D (ihvertfall er ikke min det) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by TG1 for det første: S13 kom aldri med klimaanlegg. kun vanlig AC. Ikke i japan eller i på andre kontineneter heller??? - Hvorfor er det da bilde av et panel som viser 20 C med digitale tall???? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by TG1 for det første: S13 kom aldri med klimaanlegg. kun vanlig AC. for det andre: S13 er ikke særlig understyrt!! :D (ihvertfall er ikke min det) Jeg har hatt S13 selv og, og den er ikke spesielt understyrt nei, relativt nøytral. Det største problemet er at det uhyre sjelden sitter noen diffbrems på dem, så de er litt vanskeligere å kontrollere sideveis. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by TurboKnut Ikke i japan eller i på andre kontineneter heller??? - Hvorfor er det da bilde av et panel som viser 20 C med digitale tall???? få se bilde,da... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 S13 har til og med blitt produsert med Super Hiccas 4 hjulsstyring. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurker Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 er S13 silvia som er understyrt. Den "norske" S13 er overstyrt jah :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by TurboKnut S13 har til og med blitt produsert med Super Hiccas 4 hjulsstyring. ingen med venstreratt,ihvertfall ;) mulig man kunne få HICAS og klima som ekstrautstyr i f.eks. RPS13 ja... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg