svaagan Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Som en del her sikkert vet ble alle importerte Chrysler Neon etter -95 plombert ned fra 133hk til 100 hk for å få ned prisen. Noen som vet hvor man finner plomben? Evt hvordan man tar ut denne? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Tviler på at det er en plombe, er ikke i motor styringen da? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det sitter nok i motor styringen på bilen ja. Forhørte meg litt rundt når jeg hadde en Neon om hvor mye det ville kosta og få chippa den opp igjen, og da varierte prisene fra 6.000kr til 10.000kr ca. Og da var det ingen som egentlig ville garantere meg noe veldig økning på antall hester :S Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 bestill en orginal motorstyring fra statene eller bare chipen om det er mulig.. da får den 133 hk Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 eller.. bare kjøp en brukt motorstyring fra en 96 neon.. den er vistnokk bedre enn 95 mod styringen men også 95 duger.. har selv neon (95) Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg