BoomBoxx Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Må dessverre bytte CD-spilleren min, da det ikke er mulig å bruke den i "dobbel-modus" i den nye bilen... Sykt bra lyd, men det er det vel unødvendig å si mtp merke og modell! ;) Spilleren er SOM NY, kun brukt et par måneder. Ikke en ripe, et hakk eller flekk, og fungerer knirkefritt! Byttes i DEH-P860MP eller DEH-P8600MP, evt. alternativ fra Alpine. Tre linjeutganger (front, rear, sub), og lydkvalitet i samme klasse som jeg har nå. IKKE MOTORISERT FRONT dersom den går opp eller ned utenfor dimensjonene til CD-spilleren. Alpine sin vippe-versjon ser ut til å kunne passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bumpelumpe??? :) Trenger en spiller jeg får plass til! :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Bumpelumpestumpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Argh. Kom igjen, da! Jeg trenger lyd i bilen! :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hvilken pris hadde du tenkt deg for den a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Alt over 3500,- blir vurdert :) Spilleren er som ny, umulig å se at den er brukt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Jeg byr deg 3300.- :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Byr 3 k Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Meningen med budrunder er vel at man skal by oppover? :O 3300 og 3000 er notert, dog en smule motvillig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hehe. Er vel d:D men har ikke mere $$$ :D:D Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Da har jeg fått to bud på 3000, ett på 3300, og en som vil hente spilleren til torsdag. Uvisst hvor mye han vil gi, da. BUMP?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Kan kanskje være interisert i den. Er det pause på fjernkontrollen? Funker fjernkontrollen godt gjennom vinduet? Må være bra fj.kontroll siden jeg ikke får sitte i bilen underkonkuranser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Fjernkontrollen fungerer fint gjennom vinduet ;) Og ja, det er pausefunksjon på den, fant den etter mye trykking. (Den er merket med "PGM") :) Skulle komme en fyr for å hente spilleren i dag for 3500,- men han så jeg aldri noe til. Irriterende! Grrr. Fortsatt til salgs, altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Solgt for 3500,-! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 gratulerer *chers* Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg