Gå til innhold

355 går fort!

Ranger emnet


candyman

Anbefalte innlegg

Kom jeg fra brullupet til søstra mi nå og jeg er fremdeles helt i hundre, ikke pga. bryllupet, men fordi faddern min var der med 355en sin:D

På vei til festen så fikk jeg sitte på en tur... sola skinte og alt var fint, men så etter at vi hadde kjørt i 5 minutt så begynnte det å regne no så inni hælvete!!:mad: :mad: :mad: :mad: FYYYYYY FAEN TA!! Men men det ble ett par heftige forbikjøringer før regnet kom og satan som den bilen gikk!

Jeg må sitte på med han en gang til i år og da skal det være solskinn og jeg skal ha med kamera;)

Noen andre her inne som har sitti på med 355 og skjønner hva jeg mener når jeg sier at jeg ikke kommer til å få sove på noen dager?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fikk sitte på en turbo-miata ut av et lyskryss med en rød 355 til venstre for oss, til tross for at 355'en fikk en glidene start (han kom opp bak oss og det ble grønt før han fikk stoppet opp), og min venn i mazdaen måtte kjappe på å få bilen i gang siden han fulgte mere med på Ferrarien i sidespeilet enn lysreguleringen, så klarte ikke føreren i 355'en å flise den lille sølvpilen akkurat.

 

BTW, dette var på Tveita, dere kan tolke det som dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Kanskje det var en litt daff MR2 som var stylet til å se ut som en 355? Vet jo aldri....

 

Den vanligste bilen å bygge sånt på er vel ikke MR2, men Pontiac Fiero.. Finnes diverse Ferrari-kit, og Lamborghini-kit til Fiero..

 

Forøvrig har jeg aldri kjørt 355 selv, men 360 var helt grei, 550 var enormt rå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Fikk sitte på en turbo-miata ut av et lyskryss med en rød 355 til venstre for oss, til tross for at 355'en fikk en glidene start (han kom opp bak oss og det ble grønt før han fikk stoppet opp), og min venn i mazdaen måtte kjappe på å få bilen i gang siden han fulgte mere med på Ferrarien i sidespeilet enn lysreguleringen, så klarte ikke føreren i 355'en å flise den lille sølvpilen akkurat.

 

BTW, dette var på Tveita, dere kan tolke det som dere vil.

 

lollollollol Hehe så den lille mx5en gjør unna 0-100 på under 4,7 da? Eller om 355en hadde glidenestart og enda dro han 355en så må den jo ha gjort 0-100 på godt under 4sek da! Det er rimelig imponerende mx5 han homien din har;)

Jeg har kjørt ifra tunge r-sykkler og endurosykkler med 125en min jeg, men jeg pleier somregel og skjønne at de ikke gir alt de har........

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Jeg har kjørt 355 ved mange anledninger og er overhodet ikke av samme oppfatning. Ble like skuffet hver gang jeg girte ned og forventet litt knuff i ryggen, men det uteble....oppskrytt!

 

Noen som trenger ett kjørekurs her? Da må du jo ha gjort noe innmarri feil eller drømt at du kjørte den!

Personling så syntes jeg 4,7 er greit på 0-100, men kjøre egenskapene var jo helt sinnsyke å! Åssen biler er det du syntes er det du har kjørt som er så jæval mye bedre a??

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

lollollollol Hehe så den lille mx5en gjør unna 0-100 på under 4,7 da? Eller om 355en hadde glidenestart og enda dro han 355en så må den jo ha gjort 0-100 på godt under 4sek da! Det er rimelig imponerende mx5 han homien din har;)

Jeg har kjørt ifra tunge r-sykkler og endurosykkler med 125en min jeg, men jeg pleier somregel og skjønne at de ikke gir alt de har........

 

Du måtte nesten ha vært der selv.

 

Men jeg kan si at min venn i Mazdaen forventet å bli skikkelig knust selv, og det hele var jo også særdeles uvitenskapelig vurdert.

 

Med det sagt så var jo vi i Mazdaen skikkelig på hugget, og vi kan ikke si med 100% sikkerhet om det samme gjaldt Ferrari føreren.

 

Og, ja, den Mazdaen er skikkelig værst.

 

Og, BTW, er du klar over hvor mye som skal klaffe med 0-100 på 4,7 sek., akkurat her hadde han ikke hatt sjangs på det uansett, for det første er dette i en svak oppoverbakke, kald og grov asfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

 

Du måtte nesten ha vært der selv.

 

Men jeg kan si at min venn i Mazdaen forventet å bli skikkelig knust selv, og det hele var jo også særdeles uvitenskapelig vurdert.

 

Med det sagt så var jo vi i Mazdaen skikkelig på hugget, og vi kan ikke si med 100% sikkerhet om det samme gjaldt Ferrari føreren.

 

Og, ja, den Mazdaen er skikkelig værst.

 

Og, BTW, er du klar over hvor mye som skal klaffe med 0-100 på 4,7 sek., akkurat her hadde han ikke hatt sjangs på det uansett, for det første er dette i en svak oppoverbakke, kald og grov asfalt.

 

Tviler sterkt på at mannen med 355en var like på hugget som dere, du må jo innerst inne skjønne at det er umulig for en rotten mx5 og dra en 355. Du å han homien din får kjøre rundt i holmenkollen/majorstua området en dag så kanskje dere møter en gul 355GTS F1 og da setter jeg alle penga jeg har på at dere ikke har sjans!

Mannen som kjørte 355en i ditt tilfelle var jo seff ikke på hugget i det hele tatt det må du jo skjønne? Eller??

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Tviler sterkt på at mannen med 355en var like på hugget som dere, du må jo innerst inne skjønne at det er umulig for en rotten mx5 og dra en 355. Du å han homien din får kjøre rundt i holmenkollen/majorstua området en dag så kanskje dere møter en gul 355GTS F1 og da setter jeg alle penga jeg har på at dere ikke har sjans!

Mannen som kjørte 355en i ditt tilfelle var jo seff ikke på hugget i det hele tatt det må du jo skjønne? Eller??

 

For det første burde du lære deg å unngå formuleringer som får deg til å framstå som den komplette ignorant, for det andre, det er ikke snakk om en "råtten/rotten!??" mx-5 men en turbo-konvertert sleeper. For ikke å snakke om føreren, som er en høyst kompetent og godt avbalansert karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

 

For det første burde du lære deg å unngå formuleringer som får deg til å framstå som den komplette ignorant, for det andre, det er ikke snakk om en "råtten/rotten!??" mx-5 men en turbo-konvertert sleeper. For ikke å snakke om føreren, som er en høyst kompetent og godt avbalansert karakter.

 

Greit jeg beklager, skal drite i å diskutere dette her med deg jeg. Dersom du virkelig tror at den super turbo MX5en kan kjøre ifra en ferrari så er det bare fint det. Skal si ifra til han jeg satt på med jeg, så selger han sikkert 355en med en gang og kjøper MX5 :rolleyes:

 

Ikke for å være slem, men dette minner litt om små unger som tror på julenissen. :D :D

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

 

For ikke å snakke om føreren, som er en høyst kompetent og godt avbalansert karakter.

 

å herregud....... :rolleyes: :rolleyes:

 

Hva med å bare skrive at han er dyktig eller no a?? Vi driter i at du er flink i å formulere deg.. Virker som om du gjør det med vilje for å vise deg, hehe

 

Sånn, nå kan du sikkert finne ting å rette på her å, men det driter heldighvis jeg i :)

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Greit jeg beklager, skal drite i å diskutere dette her med deg jeg. Dersom du virkelig tror at den super turbo MX5en kan kjøre ifra en ferrari så er det bare fint det. Skal si ifra til han jeg satt på med jeg, så selger han sikkert 355en med en gang og kjøper MX5 :rolleyes:

 

Ikke for å være slem, men dette minner litt om små unger som tror på julenissen. :D :D

 

Faktisk så tror/trodde ingen av oss at miataen har/hadde en sjangs, men akkurat i dette tilfellet så hadde den det, og det er et sånt øyeblikk man må ta vare på.

 

Men skal vi snakke om valg, så ja en Mx-5 koster ca. ingenting sammenlignet med en Ferrari, og du kommer ikke til å trenge en full motoroverhaling hver 50000Km heller.

 

Etterhvert kommer du også til å forstå hvorfor mx-5 er verdens mest solgte roadster. *spoiler* Det har ikke så mye med penger, som med hva du får for pengene, å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

 

Faktisk så tror/trodde ingen av oss at miataen har/hadde en sjangs, men akkurat i dette tilfellet så hadde den det, og det er et sånt øyeblikk man må ta vare på.

 

Men skal vi snakke om valg, så ja en Mx-5 koster ca. ingenting sammenlignet med en Ferrari, og du kommer ikke til å trenge en full motoroverhaling hver 50000Km heller.

 

Etterhvert kommer du også til å forstå hvorfor mx-5 er verdens mest solgte roadster. *spoiler* Det har ikke så mye med penger, som med hva du får for pengene, å gjøre.

 

 

Hehe du gir deg ikke, lol jaja, jeg skal ikke knuse drømmene dine jeg. MX5en til homien din fliser sikkert ferrarier som bare faen! Stårn på 2 når dere gir på å eller?

 

Og en ting til jeg glemte og nevne FYYYYYYY FAEN for noen bremser!!!!

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår