westside Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hei, har problem med automatkassa på min e34 535i. Bilen reagerer ikke på noen av fremovergirene, går heller ikke i noe nødprogram. Feilmeldingen "getriebe program" kommer i check control'en. Reversen på bilen fungerer helt fint, og det er / var ingen ulyder i boksen. Dette skjedde når jeg kjørte ut ifra en rasteplass, kom opp i ca. 100 km/t så begynte den å slure et lite øyeblikk. Stoppa bilen med en gang, og når jeg skulle ta løs var det ingen reaksjon. Noen som har vært borti dette før eller evt. vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 har vært borti samme problem, ikke med bmw, men med en annen med automatkasse. da var det lekkasje inni kassen, og det var billigere å skaffe ny\brukt enn å få det reparert. Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Frykter det er enten noe sprekk inni, eller at det er noe ventiler inni som er ferdige :( Skal kjøre diagnose på den i dag, så kanskje jeg finner ut noe mer der.... Er boksen gåen bygger jeg om til manuell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg