Rage Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jeg kunne tenke meg å dempe dører og bakluke for støy utenfra, og lurer på hva dere anbefaler som er lettest, og som demper best. Mye mulig jeg fjerner alt av gamle asvaltmatter, og isolerer opp på nytt også. Gi meg tips til hva og hvor det kan kjøpes :) Takk på forhånd. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 NoiseKiller er vel noe av det beste som finnes til dette. Vannbasert stoff du kan sprøyte på med tectylsprøyte. Enkelt å påføre inne i dører og kriker og kroker. Det er 2 ulemper: Prisen er den ene. Den andre er at det er ganske stor jobb å maskere rundt der du ikke skal ha på dette stoffet. Dette veier ikke så mye, men demper imponerende godt. Samtidig slipper man å krølle fingre og alt man har inn i dører og hjørner med varmluftspistol og utstyr for å påføre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117085 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg