Turbo_FB Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Noen som har nr på denne reimen eller vet lengden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Reimlengder uten G-Lader: For motor UTEN Air Condition: 6PK1235 For motor MED Air Condition: 6PK1535 Renault Kangoo visstnok :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Gates 68385 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Noen som har nr på denne reimen eller vet lengden? For en som er veldig optatt av å bruke søkefunksjonen bruker du den lite: ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117206&highlight=reim+g-lader Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Japp der kan du se. Du får søke opp alle innleggene mine og se om jeg har vært flink å bruke søk funksjonen da :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Men vi er jo alltid like glad i å svare da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Japp der kan du se. Du får søke opp alle innleggene mine og se om jeg har vært flink å bruke søk funksjonen da :win Regner selvfølgelig med at dette var en glipp;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg