oWe Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Tenkte å starte min egen prosjekt tråd da jeg endelig har fått begynt på bilen. Bilen er en Golf 1,9 TDI PD med 115hk, 285 nm originalt. Men etter et besøk hos TS-Racing på Gatebil på Våler idag skilter den nå med 150+hk og 390nm dreiemoment :D Har valgt å dele prosjektet opp i 3 deler: tuning, styling og ICE. Ingen av delene går parallellt. Velger å gjøre ferdig en kategori av gangen. Og prosjektet begynte med tuning. Velger å være pittelitt hemmelighetsfull ang planer på delene jeg ikke har begynt på. Men siden tuning er underveis here it goes: I juni kommer følgende på plass: - KW variant 2 coilover kit - EBC bremser rundt baut - Shortshifter - Åpent luftfilter - turbotrykk og oljetrykk målere i A-stolpe + noen egenkomponerte patenter :p Bilder fra tuninga på Våler kommer i morgen da jeg får lagt inn bildene på pc'n :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Høres bra ut:) Ser frem til bilder;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Kjør på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Da kommer endelig bildene fra Våler :) TS-Racing i full sving med å chippe bilen :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Flinke gutter de hos TS.. Er spent på prosjektet :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 De er flinke ja. Drit fornøyd med resultatet. Slenger opp et par bilder av bilen også så dere får se utgangspunktet. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hvilke baklykter er det du skal ha her da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det har jeg ikke helt bestemt meg for enda... Vurderer svarte led-lykter.. men som sagt, har ikke heeeelt bestemt meg :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Var det jeg så for meg ja. Si fra så skal du få en fin-fin pris :) Har importert en del av disse og har en fin leverandør Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Kult! :) Regner med ting begynner å falle på plass i løpet av juni/juli :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Den er grei :) Hvilke felger er det du har der? O.Z? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det er OZ ja. Palladio i 17". Bor jo på landet i Løten så er nødt til å ha litt gummi :p Gummien er: 225/45/17 Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Jepp, det jeg trodde.. Skulle egentlig ha 18" samme felger.. :) Meget pene Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det er kjempe fine. Får se hva det blir til utover sommeren. Kanskje jeg trer på 18"-ere :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det er de sorte led-lyktene ja.. Like som jeg har bare sorte Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg