Gå til innhold

Lys blå Ferrari, nord før Narvik

Ranger emnet


Eklund

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det var en cab tviler jeg på at det er denne, som forresten er bygd opp med bl.a 355 baklykter og greier... Spørs nok om det kan være noe replika!

Vet det har blitt solgt en 360 Spider i lyseblå "oppover"... Kan nok være den! Har ingen bilder, men det finner man lett selv...

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne du mener?

 

2317898_1.jpg

 

2317898_2.jpg

 

2317898_3.jpg

 

Kanskje en av de fineste bilene jeg noengang har sett.. Men eieren virker litt ovenpå: "These cars arent "cheap" like in the United States were they retail for 190 000 USD. In Norway this car retails for well above 350 000 USD with taxes.... Just so you guys know... ;)" http://www.cardomain.com/ride/2317898

Livet starter ved 160...

 

(Noe som sier at den gamle 240en min aldri var i livet:P)

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en av de fineste bilene jeg noengang har sett.. Men eieren virker litt ovenpå: "These cars arent "cheap" like in the United States were they retail for 190 000 USD. In Norway this car retails for well above 350 000 USD with taxes.... Just so you guys know... ;)" http://www.cardomain.com/ride/2317898

Who cares??

Jeg hadde IKKE brukt over 350.000 USD på den bilen der iallfall...

Men den var jo pen... men ikke 350.000-dollar-pen...

 

 

Hvis det var en cab tviler jeg på at det er denne

Så ikke at det var en cab han hadde spotta ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnus Nilsen
En kompis ble frakjørt av en Lys blå Ferrari cab på fredag, den hadde BP skilter, den kjørte videre nordover mot Tromsø. Jeg bare lurte på om det var noen av dere som viste hvilken type bil dette var??

 

Det er Tore Botenmark sin 360 modena spyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaars, den er ikke bare pen da, men tok poenget :)

her er noen harde motorfakta og prestanda :P

 

engine V8

displacement 3586 cc / 218.8 cu in

power 400 bhp @ 8500 rpm

 

0 - 60 mph 4.5 seconds

0 - 100 mph 10.6 seconds

0 - 1/4 mile 12.9 seconds

 

hehe bare noen facts :)

Er helt sikkert en rå bil å kjøre også ja, det tviler jeg ikke på.

Det jeg mente med "Who cares??" var det eieren sa om at "Wow, den koster sååå mye i Norge"... :)

 

Men jeg tror nesten jeg hadde brukt de pengene på litt mer enn èn bil... ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikkert en rå bil å kjøre også ja, det tviler jeg ikke på.

Det jeg mente med "Who cares??" var det eieren sa om at "Wow, den koster sååå mye i Norge"... :)

 

Men jeg tror nesten jeg hadde brukt de pengene på litt mer enn èn bil... ;)

 

hehe jaja seff, skjønte det ;) må jo være digg å ha en sånn bil når det er 30 grader ute, det skal sies :p

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen holder til I narvik... er en skalle hær som har kjøpt den.. Bottenmark heter han for dem som kjenner til han å hannes firma/firmaer...

 

han ligger å loffer med den i byen å tror han er fan til feskar... men ja.. hehe.. små barn små gleder...

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår