MaDoG Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hei. Har begynt på prosjektet mitt i dag og vil komme med oppdateringer underveis. PLANER: Total renovering\forandring. Alt skal bygges på nytt eller modifiseres. Hel lakkering,bygge stereo,felle inn skjermer,carputer osv..osv.. hmmm og et fjernstyrt helikopter med landingsplass :-) mer info kommer snart. Første dag: Out with the old :-) I morgen er det lyd demping\isolering og trekking av nye kabler som står på programet :-) Dag 2 Aurix mattene ruler både lydmessig og instalasjons messig,disse kan trygt anbefalles. All lydisoleringen brukt i bilen er levert av BSbildeler i sandefjord. Nesten ferdig med demping :-) mangla et par plater selvfølgelig så det må skaffes i morra. I kveld er det kabling :-) Hmm ble et lag med skumplater oppå dempeplatene på torpedoveggen , så kablinga blir i morra :-) Hehe Biltema funker til noe :-) bare ikke viktige kabler ,,,, Viktige Kabler som strøm og signal osv.. er levert av BSbildeler i sandefjord Oppdatering: Ble et lite opphold i prosjektet da jeg måtte legge et bad for mutter midt oppi alt...hva gjør man ikke for sine kjære hehe. Men nå er jeg back in buisness. Har fått alle delene jeg trenger så nå er Carputer,helikopter og all stereo samt kabler i hus. Mangler to bistabile releer men fant ut at man kan bygge dem av vanlig vekselsreleer så da skal jeg teste det. Ellers er det bagasjerommet som står for tur,Bilder kommer etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 http://upload.sykgaffel.net/ Der kan du laste opp bilder. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDoG Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Takk for hjelpen Ekren :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Takk for hjelpen Ekren :-) No problem! bare kos og hjelpe Ford folk :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDoG Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Noen som har et bistabilt rele liggende ? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Blir bra detta MaDoG! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 blir en tung bil detta ;) men jeg folger med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDoG Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Vel platene veier mindre samlet en forsterkeren så det er et lite offer samenlignet med hva jeg får igjen for det lydmessig :-). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 wnten har du en enorm forsterker eller så isolerer vel ikke de platene så bra :p neida.. seriøst er di platene så lette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wooho Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Dette her er jeg spent på å se mere av.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Me2 ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDoG Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Får ikke tid til å skrive så mye men legger ut noen bilder så lenge :-) Driver å lurer litt på å montere denne ? Noen synspunkter ??? Panseret skal scoopes :-) Dørene trekt med skai Test av plasering i bagasjerom. Litt lys må man jo ha :-) hahah Dashen med touchscreen er på gang....Hihi har felt inn mobilladeren også detta blir morro når jeg bytter mobil :-).Måtte flytte hele varmeapperatkonsollen til fordel for skjermen... I morra skal Carputern inn og alt av kabler som står igjen kobles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Du har begynt på akkurat det jeg også har lyst til å gjøre.. må bare skaffe meg en bil til som jeg kan kjøre i mellomtiden :) Jævelig tøft, har vurdert carputer en stund sjøl nå. Skal realiseres i løpet av sommern :) spennende å se hvordan din blir. du er forsøkskaninen min hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 dette ser lovende ut. allerede fått gjort litt da :) snakker vi renovering av motor, evt ny motor inn eller? Eller blir det mye show og lite go ? :cool: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDoG Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hehe først er det show så er det go :-) skal bytte motor etterhvert med mindre jeg selger denne og begynner på en ny med litt større motor som utgangspunkt. Er 33 og har kjørt fra meg det meste så er ikke så avhengig i rask bil hehe Ikke akurat nå ihvertfall ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg