pinjongen Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Noen som vet om bilen eller noe tar noe skade av kon-filter? har sett på et par TIC'er nå.. men ingen har åpent filter.. derfor bare spør jeg før jeg eventuelt kjøper K&N til min som jeg henter søndag;) *gratuler meg* Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hvos det er original turbo bil så går det ikke med åpent filter, på grunn av k-jet'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Bruk underdel fra k-jet sugemotor, så går det fint å tilpasse. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 passer bra det ja, kjører med det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 JA, må da gå an å bygge om slik at det passer! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 det er ikke om det passer jeg lurer på... ALT passer etterhvert... men jeg lurer på om når jeg først får den på... da er det ikke noe mer? Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Får mer rust i reservehjulsbrønnen av konfilter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 det er ikke om det passer jeg lurer på... ALT passer etterhvert... men jeg lurer på om når jeg først får den på... da er det ikke noe mer? ikke la den suge varmluft, da taper du effekt. 30 grader økt innsugstemp => 10% effekttap. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Får mer rust i reservehjulsbrønnen av konfilter... hehe:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg