Gå til innhold

Volvo 142 med b20 turbo Haltech

Ranger emnet


Kawasaki dude

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et prosjekt som jeg vuderer og selge, pga jeg har ikke tid til og forsette dette herlige prosjektet.

Bilen er en 71 mod med 17" Eiker1 felger med utslitte dekk. Er nesten rustfri finnes noen små bulker.

Motor: En meget påkosta motor større avgass ventiler porta kanaler smidde stempler vektjusterte veivstaker mm.

Komplett haltech E6H med laptop, motor er ferdig grunnmappa.

Innsprut fra 142 74 mod,storbensin pumpe trykkregulator fuelrail dyser lufttempmåler 3barmapsensor lambasond trottelgiver tenningforsterker dobble coiler og haltech styre enhet.

Motoren er nylakka og ser meget fin ut,motoren er ikke montert i bilen enda

så det er alt som står igjen.

Bilen står i Halden.

 

Selges for kr 35.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har et prosjekt som jeg vuderer og selge, pga jeg har ikke tid til og forsette dette herlige prosjektet.

Bilen er en 71 mod med 17" Eiker1 felger med utslitte dekk. Er nesten rustfri finnes noen små bulker.

Motor: En meget påkosta motor større avgass ventiler porta kanaler smidde stempler vektjusterte veivstaker mm.

Komplett haltech E6H med laptop, motor er ferdig grunnmappa.

Innsprut fra 142 74 mod,storbensin pumpe trykkregulator fuelrail dyser lufttempmåler 3barmapsensor lambasond trottelgiver tenningforsterker dobble coiler og haltech styre enhet.

Motoren er nylakka og ser meget fin ut,motoren er ikke montert i bilen enda

så det er alt som står igjen.

Bilen står i Halden.

 

Selges for kr 35.000

 

Arti bil :)

 

Har en Senator 3.0i som jeg skulle fått solgt førs evt... Hvor mye hk/n er det i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei Har en ålreit kawa 500 h1 1972 mod, som jeg kunne tenkt meg å kansje bytte i mot... den er ombygd med 750 h2 motor og div h2 deler... mye påkost de siste 2 år ,bla... nyborra med nye stempler og nyoverhalt veiv ifra mc partner på skedsmokorset, DYRT!! ring eller send sms til 40065549 om du er inntresert... mvh stian larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår