Mikkel Bruer Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 BBS Motorsport felger? Konge de:D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen som har de bbs felgene til salgs i 19" da? ;) Sharif selger de med dekk til 18k ca :) Jeg skal hvertfall dit og skaffe meg noen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 18K er mye penger, spes nå som bil, forsikring, nytt midtarmlene osvosv skal betales.. får se neste sommer kanskje;) Er ikke såå stygt me de originale hjulene heller da:P Btw, har hørt at for å sette inn sub, så må man lage nye linjeutganger på spilleren elns? Noen som har gjort det? Har audi concert spilleren... Edit: Har også sett noen s3'er med chromma sidelist, under døra.. Ser jævlig tøft ut.., noen som har peil på hvordan det gjøres? :) Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 18K er mye penger, spes nå som bil, forsikring, nytt midtarmlene osvosv skal betales.. får se neste sommer kanskje;) Er ikke såå stygt me de originale hjulene heller da:P Btw, har hørt at for å sette inn sub, så må man lage nye linjeutganger på spilleren elns? Noen som har gjort det? Har audi concert spilleren... Edit: Har også sett noen s3'er med chromma sidelist, under døra.. Ser jævlig tøft ut.., noen som har peil på hvordan det gjøres? :) Sant at 18k er mye penger men. Det må til :) Ang. midtarmlene, hvorfor må du bytte? Midt er veldig løst, så hvis jeg setter litt vekt på det går det ned. Mye må du gi for nytt? Sub er det jo originalt om du har BOSE, så du kan jo bare bruke den utgangen der. Hvis ikke så er det kanskje en ekstra. Chromma sidelist må enten kjøpes sånn, eller så får du vel en lakkerer til å gjøre det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Får en tak i slike sidelister løst? Hadde gjort seg bra på min nye a3. Angående midtarmlene, mitt knirker litt i festet (med håndtaket). Hvorfor bytter du ditt? Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Bytter ikke midtarmlenet, men fant ut at det ikke var noe midtarmlene da jeg satte meg i bilen for første gang og skulle kjøre de 260 milene hjem:( Hehe.. Kan trygt si at jeg ble litt sliten i skuldrene etterhvert:well Har tenkt litt på A8 felger også, får dem jo ganske billig hos Sharif (ca 10k for 19" med dekk) Synes de felgene gjør seg ganske godt også.. Må sjekke litt mer om linjeutgangene, for jeg har merket et lite behov for mer bass, fort!! :P EDIT: 3500,- for et nytt midtarmlene, umontert!!! dyre greier!! Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bytter ikke midtarmlenet, men fant ut at det ikke var noe midtarmlene da jeg satte meg i bilen for første gang og skulle kjøre de 260 milene hjem:( Hehe.. Kan trygt si at jeg ble litt sliten i skuldrene etterhvert:well Har tenkt litt på A8 felger også, får dem jo ganske billig hos Sharif (ca 10k for 19" med dekk) Synes de felgene gjør seg ganske godt også.. Må sjekke litt mer om linjeutgangene, for jeg har merket et lite behov for mer bass, fort!! :P EDIT: 3500,- for et nytt midtarmlene, umontert!!! dyre greier!! A8 felgene er nice på bilen ja. Absolutt riktig. Det med midtarmlene, trodde alle S3'er hadde det jeg ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det var veldig fin bil Quik. Lure på om s3 ha samme ET som a3, 5x100 38??? I såfall ha jeg et sett 19" felger tilsalgs. Skal bare være litt prikete;) a3 og s3 har 5x100 og ET35 ha en fortsatt fin dag;) Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg