Gjest Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Du, bokstavelig talt, VRIR bilen din! Haha :D drit rått! :D Kassa var vel det man kaller "voksen". Helt sinnsykt stor egentlig :P Det værste er at den ser jo faktisk ganske bra ut :) Må bare spørre: Løfta du den inn med gaffeltrøkk? Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andyii Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 kassa er nesten så stor at mann må ha byggetilatelse av kommunen :P Siter ( ) Opel Commodore c 2.8 82mod. (x) Opel omega B 2.5 v6 24v 95mod. (x) Opel Omega A 2liter 93mod. ( ) Reliant Scimitar GTE 3L v6 74mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Da har det skjedd litt av hvert igjen. Kjøpt meg dedikert dB drag kjerre Og så har jeg bygd litt ut i Puntoen Ut med kassa, et dags prosjekt bare det Men hvorfor ta den ut? Nei, ser man det, to tvillinger til Kassa i forhold til en 0,5l brusflaske Etter "litt" saging ut med subbene for å klare å løfte kassa i bilen igjen. Og kassa ble forsterket på de mest kritiske plassene. Blant annet stivet jeg opp frontplata MYE slik at den ikke skal bevege seg. ledstrimle + biltema limpistol=? 4 dobbelspole subber blir ehh, 8 spoler. Alle på 4 ohm, ehh... Faen Ting på plass Da venter vi på forsterker for å få igang hele systemet igjen. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Grisefett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Det der var syyykt. :) Hvor stor kasse er det du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Det der var syyykt. :) Hvor stor kasse er det du har? Er 600 liter før port og elementer. Så i overkant av 500 liter netto. Fikk endelig den første forsterkeren i går. Kobla kjapt opp med 2ohms nominell last. Spilte 150,6 dB ved 38hz. Skal se om jeg klarer mer i dag med 0,5 ohm last. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Må vel oppdatere litt for de som ikke følger med på bilstereoforumet. Gjort noen flere målinger: 20hz måling Bass Race Har også målt 152,8dB ved 38hz burp Harry klistremerke Ny spiller Diverse lyddemping Er 4 lag Vibroplast og et lag med Splen 3008 i taket nå Så har bassen ødelagt mer i bilen, taklukemotoren var ganske herpa Men kjemisk metall og litt kreativitet fikser mye rart Så filma jeg kjapt taket på greit volum etter demping Så fant jeg et bilde av bilen som viser hvor mye den er senka Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 SATAN dette var rått!!! Ser ut til at bilen er i ferd med å revne jo..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Lenge siden jeg har gidda å besøkt dette forumet gitt. Litt bilder: Ny kasse Port Mer port Forsenka elementer Ferdig lakka Focus Acoustics forsterkere også. Diverse kabelrot Det passa Par videoer Gjorde seg med nye felger og Litt lavere enn originalt Dette spilte 152,4dB ved 29hz, 155,5 ved 38hz og 152,8 Bassrace. Nå er alt tatt ut.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg