turbolarsen Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Nedtur for sjefskverulanten Primera GT, hehe....... Bra du kommer med beviser Michal:D :D :D Siter Turbolarsen (323 GT-R) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Men uansett er prisen din for høy....! å ka skal man med en sri ? når man får en gt med skin osv billigere ! Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Hvorfor pruter du på bilen min? Får jeg 180000 for den er vel det ettfett for deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by Primera.GT D har dem heller ikke... mener jo da såt stag som går oppe mellom dempertårna... så dær tar du nokk feil.... sri har STABSTAG ORGINALT foran og bak... stabstag er da under.... samme med GT. GT har TÅRNstag foran og bak org, dvs fra dempertårnene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 kall d ka du vill du...har nu uansett tårnstag forran å bak Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Michal Hvorfor pruter du på bilen min? Får jeg 180000 for den er vel det ettfett for deg? joda men den er ikke værd så mye...! sjønner du d.. Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 http://www.t-rex.no/search_bil.asp Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Primera.GT joda men den er ikke værd så mye...! sjønner du d.. DEN ER DET! skjønner du d... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 PRIMERA MEG RETT OPP I RÆVA NEI!!!!!!!!! angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry angry Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 tenker du hadde likt det jah! Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by erbe tenker du hadde likt det jah! og vi ville likt og se på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Bare han ikke putter primeran min oppi ræva, så er det greit............:D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by NissanPrimera Bare han ikke putter primeran min oppi ræva, så er det greit............:D den ser ut som har vært oppi en ræv nylig da ;) hehe neida... fått fiksa noe eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Essex den ser ut som har vært oppi en ræv nylig da ;) hehe neida... fått fiksa noe eller? Kanskje det er rolfi som har vært der:D :D hehe Har ikke fått ordnet noe enda, venter på forsikringa, som visstnok hadde sent alle i hele staben på kurs:mad: Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by NissanPrimera Kanskje det er rolfi som har vært der:D :D hehe Har ikke fått ordnet noe enda, venter på forsikringa, som visstnok hadde sent alle i hele staben på kurs:mad: best for dem at det er et effektiviserings kurs da ;) hehe husk at du skal ha rentepenger fra den dagen du kræsja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg