Gå til innhold

MB 190E 2,5-16 Evolution II

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Her om dagen kom bilene mine fra Japan :) http://www.hlj.com kan anbefales.

 

Tenkte jeg skulle begynne med Merca, den vil bli veldig simpel siden det er min første bil på lenge.

 

Link: http://www.hlj.com/product/FUJ12243

 

Beholder svart fargen, da jeg synes den gjør seg i svart, har begynt å lakkere kaliperene røde.

 

 

Ikke forvent kjempe fremgang med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut et par bilder, fortsatt WIP.

 

Bilen, karosseri satt opp på ramme, med hjul montert.

MBpre1.gif

 

Fronten, legg merke til rød kaliper, selv om jeg ikke hadde planer om så mye detaljer blir det litt. lett å rive seg med :D

MBpre_front.gif

 

Har og lakkert eksosanlegget under, ble ikke noe særlig bra. Brukte feil sølvfarge.... men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har venta på pakken min LENGE fra HLJ jeg :( Bestilte samme bilen selv :)

Hvordan er den å bygge? Mye Detaljer?

 

Jeg fikk mine to sett etter ca 14 dager, etter at jeg hadde sendt bestillinga, plutselig var en eks kollega på døra med den :)

 

Jeg synes den er lett å sette sammen, nesten litt skuffa hehe. Eneste er jo alt med farger da om man vil ha mer detaljer enn hva tegninga sier.

Det følger og med mer deler enn det man skal bruke av en grunn.

 

Tegninga sier: "unuse this parts" og merka mange, men jeg kommer til å bruke de av de som passer og jeg liker bedre. Er dobbelt med ratt, spoiler og speil bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Viper_TsX: Regner med at de har laget en Racing og en gateversjon og at så masse er likt, at de bare støper opp alt i et. Om du forstår, slik at de slipper å lage to pakker for to biler som nesten er identiske.

 

Om bilen; har kommet ganske mye lenger, fått på de decalene jeg vil. Mangler bare på baksetene. Malte og grillen, angrer på at jeg ikke tok meg tid til å maskere og lakkere. Fikk sølt litt.

 

Skal prøve å få lagt ut bilde når jeg kommer fra jobb i natt eller imorra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor lønner det seg å bestille mere,jeg bestilte 4 biler,og endel annet,det kom på ca 1000kr ink frakt,men + mva

men det er jo ikke så mye å velge imellom i norske butikker.

men kommer jo selvsagt hva slags sett du bestiller,får jo sett som koster 50 kr på hlj,og du kan velge billigere frakt

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår