Erlend18 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 I går var jeg med en kompis å henta en gammal volvo som han skal pusse opp. Den gammle volvo'n var ikke den eneste bilen i garasjen. Det stod også en über fet gammal 1'er golf der, med widebody kit:peace: Den var bredda 15 cm på hver side bak å fremme husker jeg ikke. Den var også tak-senka:) Det stod også et justerbart senke sett på den. Motoren var en 1.8 GTI eller GTE, husker ikke helt hva han sa, men værtfall så var den turbo-konvertert og hadde benka 245 hk:driving Bilen var ikke kjørbar nå, på grunn av at lakken var mattet ned, og motoren var tatt ut for en overhaling.. Men det beste av alt, den er godkjent på BT:cool: Forøverig var den til salgs:) Gjett hvem som har begynnt å spare?? :) Har desverre ikke bilder... Er ikke sikkert dette var så interesant for andre, men jeg syns den bilen var så jævla fetyodude Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Tok du ingen bilder... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Tok du ingen bilder... ? Hadde ikke med meg kameraet, og så var det for mørkt til å ta bilde med mobilen... Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 :pics Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg